SOCIAL MEDIA

Love List

9 Mayıs 2017 Salı

Zaful Dilek Listem ...


Yazılarımı takip edenler bilir Zaful'dan alışveriş etmeyi severim. 
Zaman zamanda sitede beğendiklerimi Dilek Listeme atarım.
Bugün sizlerle bu listemi paylaşmak istedim.

Bakalım neler varmış benim Dilek Listemde;

4 Pcs Toothbrush Shape Makeup Brushes Set

Uzun zamandır bu fırçalar da gözüm var, hemen Dilek Listemde ki yerini almalılar o zaman ...

Rhombus Pattern Mirrored Butterfly Sunglasses

Daha önce ki siparişimde  Zaful'dan iki adet güneş gözlüğü almış ve çok memnun kalmıştım.
O zaman bu senenin modası olan aynalı güneş gözlüklerinden benimde olmalı diyerek, listeme attım. 

Crossbar Irregular Mirrored Sunglasses

Rose rengi olmasına vuruldum desem.
 Güneş gözlüğü koleksiyonu yaptığımı hiç söylemiyorum ama...


Turquoise Decorated Body Chain

Vücut takılarına uzun zamandır imrenerek bakıyorum, ama burada hem istediğim modeli istediğim fiyat aralığında bulamadım. Zaful'da denk gelince kaçırmak istemedim.  

Stone Triangle Cuff Bracelet - GOLDEN

Bu iki bilezik ise galiba yaz boyu bana eşlik edecek... 

Faux Turquoise Triangle Cuff Bracelet

Ürünlerin fiyatlarına ve renk çeşitlerine resimlerin üzerine çift tıklayarak gidebilirsiniz...

Şimdi sıra dileklerin gerçekleşmesinde. Yani alışveriş zamanında! 

Sevgiler...
💖

12 yorum :

  1. Bileklikler tam benlik. Vücut takısı da çok zarif ama hehehe benim kocaman halimde başka şeyleri çağrıştırabilir :D

    YanıtlaSil
  2. The store is amazing, I love everything I find there. Great choices, have a great day.

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  3. Gözlükleri çok begendim 😊

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ürünler ☺

    YanıtlaSil
  5. I love this brushes :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Nice item! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. I like so much this store.

    Kisses
    http://pimentasdeacucar.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
  8. Çok orijinal şeyler varmış gerçekten, gözlükler ve takılar çok değişik, keyifli alışverişler Dilek'cim:)

    YanıtlaSil
  9. Dilek'çim seçimlerin tam benlik. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. I love aviator sunglasses <3 I follow you and I hope you follow me back ;)
    NATALIEFASHION97

    YanıtlaSil
  11. Looks pretty cool, dear! xoxo

    YanıtlaSil
  12. gözlükleri çok beğendim Zaful'dan alışveriş yapmadım ama bir denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil