SOCIAL MEDIA

Love List

17 Mayıs 2017 Çarşamba

Wet N Wild Balm Stain / Pink ...


Uzun zamandır severek kullandığım bir ruju paylaşmak istiyorum sizlerle; Wet N Wild  markasına ait olan Balm Stain.
Bende iki rengi olsa da bugün ki paylaşımını yapacağım rujun rengi Pink yani Pembe. 
Yaz gelirken bu rengi paylaşmamın daha uygun olacağını düşündüm. Siz ne dersiniz?



Rengi bu şekilde.
Fazla yoğun olmayan, doğala akın bir pembe.
O sebeple günlük makyajım da çok rahatça kullanıyorum. 
Abartılı olmadığı için sadece bu ruj ve rimel ile günümü geçirebiliyorum.
Hafif simli bir yapısı var bu arada...



Kalem şeklinde olduğu içinde kullanımı oldukça rahat.
Kalıcılığı ise orta düzeyde, tüm gün kalan bir ruj olmasa da hemen çıkan bir rujda değil.
Ama dışarı çıkarken sürdüysem eğer yanıma almak ihtiyacı hissederim bir dip not olarak belirtmem gerekirse.



 Ben indirimden 9 Tl'ye aldım, normal fiyatının ise 12-13 Tl olması lazım. 
Yani pahalı bir ürün değil. 
Özellikle indirim dönemlerinde…

Benim severek kullandığım bu rujun renklerine bakmanızı öneririm seveceğinizi umarak.

Hayatınızda pembenin güzellikleri bol olması dileği ile,
Sevgiler…
💗










24 yorum :

  1. Ben de merak ediyordum bunu çok iyi denk geldi. İlk fırsatta kullanabilirim artık. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. segui, obrigada pela visita.
    Post bonito.
    Beijinhos
    https://a-carlota.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  3. The color is so beautiful.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  4. What a wonderful review! I'm really interested to know about these product!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  5. Ben konu mankenini çok beğendim :) Ne kadar şirin bir fotoğraf! Ve böyle bir ruja ihtiyacım olacak artık... Kullanımı kolaymış, bir tek simi tercih etmem ama fotoğrafta doğal duruyor. Not aldım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simli olması sizi yanıltmasın, abartı durmuyor sürdüğünde ... sevgiler... bu arada konu mankenim de güzel iltifatlarınıza teşekkür eder :)

      Sil
  6. Hello soslu badem,
    interesting product, but there is micro plastic contained.
    Have a sunny day.
    Nancy

    YanıtlaSil
  7. Güzel ürün :)
    etkinlikten geldim takipteyim :)

    YanıtlaSil
  8. Love the striking colour, babe! xoxo

    YanıtlaSil
  9. Dilek'çim ben de almıştım daha kahve tonlu olanını henüz denemedim. Yazın güzel gider gibi görünüyor. Sendeki renk de çok güzelmiş. Bu arada blog tasarımın çok güzel olmuş, ferah ferah. Çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullansana şeker, ben bordo tonlusunu kullandım kışın yazın ise pembeye geçtim. teşekkürler ... yeni yaşa yeni tema :)

      Sil
  10. Beautiful product
    Http://www.mosaictrends.com

    YanıtlaSil
  11. rengi çok güzel, fiyatı da öyle, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Essa cor é linda, amei

    Já estou SEGUINDO o teu blog,
    Sempre que você poder dá uma passadinha lá no meu blog,
    que eu passo aqui!
    Beijos ^_^
    Desvendando Segredos | Facebook

    YanıtlaSil
  13. Rengi güzelmiş kalem şeklinde olması taşıma kolaylığı ağlıyordur iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir rujmuş gerçekten :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  15. Красивый оттенок!

    YanıtlaSil
  16. Great post!


    http://aperfeicaoeummito.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  17. Hoş bir rengi varmış. Fotolar harika :)) yaz mevsimi zaten enikonu makyaj hic çekilmiyor sanki bu arada..

    YanıtlaSil
  18. Fotoğraflara bayıldım.Rengide güzelmiş.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  19. Tatli bir renkmis ��

    YanıtlaSil
  20. renk çok şekermiş güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil