SOCIAL MEDIA

Love List

11 Mayıs 2017 Perşembe

Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma Karşıtı Göz Bakım Kremi…


Göz altlarım kurumaya başladığından beri gözaltı kremlerine olan ilgim bir hayli arttı.
İşte bu ilgimin bir indirim dönemi ile birleşmesi sonucundan tanıştığım bir ürün olan Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma Karşıtı Göz Bakım Kremi deneyimlerimi paylaşmak istiyorum bugün sizlerle.

Ürün tanıtımında yazan;
Yaban iğdesi yağı ile özel geliştirilmiş yaşlanma karşıtı göz kremi daha genç bir görünüm kazanmanıza yardımcı olur.
Genç bir görünüm için cildi canlandırmaya yardımcı olur.
Omega 3,6 ve 9 mineralleri cildin nem seviyesini ve esnekliğini artırmaya yardımcı olur.
Antioksidan bakımından zengindir.
Vaatleri, %50 indirim ile birleşince bu gözaltı kremine bir şans vermek istedim.

Burada ufak bir parantez açayım, ürünü yakın bir dönemde almadığım için fiyatını tam hatırlamıyorum, o sebeple ne kadara aldığımla ilgili bir şey yazamayacağım. Kapa parantez…


Ürün hakkında ki yorumun ise, ürünü sevdim ancak benim ihtiyacıma göre yetersiz kaldı. Şöyle ki benim göz altlarım normalden biraz daha fazla kurudur ve normal bir krem, hatta kuru ciltler için olan bir krem bile bana yetmeye bilir. İşte bu sebeple ürün bana yeterli gelmedi, nemlendirme bakımından.Bunun dışında ürün güzeldi, kuruluğumu yok etmese bile biraz azalttı, dinç bir görünüm verdi. Pek pahalı olmayan bir ürüne göre etkilerini sevdim kısacası.


 Ürünü sabah akşam nemlendiricimi uyguladıktan sonra kullandım bu arada.
Kremin en sevdiğim yanlarından biri de sülfat,petrol ve paraben içermemesi oldu.

Bu gözaltı kremini 28-35 yaş aralığında olan, gözaltı kırışıklıklarına önlem amaçlı bir ürün arayan ve fazla bir kuru cilt problemi olmayan herkese öneririm. Eğer gözaltlarınız çok kuru ise ürün size yetersiz gelebilir.

Sevgiler…
💓





19 yorum :

  1. Hiç denememiştim bu kremi merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Yaslanma karsiti dedin aklimi çeldin 😊

    YanıtlaSil
  3. Great review.
    Happy weekend.

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  4. That is such a lovely packaging!
    Have a nice weekend

    YanıtlaSil
  5. Fantastic post!
    Kisses :)

    YanıtlaSil
  6. Ele é rico em nutrientes, deve hidratar bem a área dos olhos

    Beijos!

    EsmaltadasdaPatyDomingues

    YanıtlaSil
  7. bu kremi ben de almak istemiştim, gramajı da diğer göz altı kremlerinden fazlaydı sanırım 25 ml ydi yanlış hatırlamıyorsam. ama indirimde bulamamıştım. şu an niveanın ürününü kullanıyorum ve çok memnunum. detaylı yazınız için teşekkürler Dilek Hanım :)

    bir de şunu sormak istiyorum blogunuzu izliyorum fakat okuma listemde görünmüyor, farklı bir işlem mi yapmam gerekiyor bu yüzden yazılarınızı okumayı unutuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir sorunum var Esracım . Neden kaynaklanıyor bilmiyorum, bir çok arkadaşımda aynı sorunu söylüyor, araştıracağım bir aralık, sevgiler...

      Sil
  8. Thanks for visit my blog)
    I already signed you GFC & G+
    http://alyonapsel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. güzel bir kreme benziyor, göz altı kremi kullanmaya yeni başlayan nispeten genç kullanıcılara hitap ediyor sanırım, teşekkürler paylaşımına Dilek'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi erken dönem için uygun , sevgiler:)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. bende kuruluktan :)))) yaşlandıkca kuruyorummm , sevgiler.

      Sil
  11. Great product and review.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  12. I love eyecreams - can't survive without them)

    YanıtlaSil
  13. ben kalın bir tabaka halinde kullandım hep. özellikle geceleri gündüz daha ince sürdüm. çok bereketli normal göz kremi boyunda olmamasını da sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyut olarak çok iyi , mınacık değil... ama benim bu göz altı kuruluğum başıma bela ...

      Sil