SOCIAL MEDIA

Love List

21 Şubat 2017 Salı

Bahar Gelsin Artık......

Elbise giymeyi çok severim.
Tek parça ile hazırlanmanın rahatlığı yanından bana da yakıştığına inanırım.
Yaz, kış fark etmez, kıyafet seçimimde elbise her zaman ön planda olur.

İşte tam bu sebepten, yeni sezon da neler varmış diye siteleri gezerken bu güzel elbiselere rast geldim ve sizlerle paylaşmak istedim.

Striped Belted Asymmetric Dress - WHITE AND BLACK M Mobile

Normalde boyuna çizili kumaşlar hoşuma gitmez, ama bu elbiseyi sevdim.
Siyah beyaz olduğu için belkide ...

Printed Wrap Maxi Dress - RED S Mobile

Kırmızı... Tek kelime ile kırmızı ... Aşk...

Striped Scoop Neck 3/4 Sleeves Maxi Dress - DEEP BLUE L Mobile

Bayıldım... Alınacak yada dikilecek ... Ama mutlaka giyilecek ...

Wrap Front Maxi Floral Dress - BLUE L Mobile

Siyah ile mavinin uyumu ...


İki parça gibi görünen ama tek parça bir elbise ... Etnik takı ile süper olmuş...

Bell Sleeve Tribal Pattern Print Dress - RED L Mobile

Kollar bu senenin modasından olduğu için seçtim ...


Elbiseleri aldığım sitelere resimlerin üzerine çift tıklayarak gidebilirsiniz .

Bugünkü yazımda size yeni sezondan bir kaç elbise modeli paylaşsam da, ana fikrim;  bahar gelsin artık idi.Çok üşüdük bu sene çünkü.
😊

Baharın sadece mevsimlere değil, bizim hayatlarımıza da gelmesi, içimize cemrelerin düşmesi dileği ile,
Sevgiler...
💖

35 yorum :

  1. Отличная подборка!

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. These images are so stunning and inspirationak. Thanks for ideas.

    YanıtlaSil
  3. 1.elbise kesinlikle benim favorim :)

    YanıtlaSil
  4. I love the red dresses!!
    Have a good evening

    YanıtlaSil
  5. Cute dresses :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  6. Olá, tudo bem?
    Amei esses vestidões e saiões, achei bonitos.
    Essas inspirações traz um pouco para cada estilo.
    Beijos
    http://amandastale.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Dilek'çim hepsi çoook güzel. Zaten yaz çocuğuyum bunalıyorum kat kat giyinmekten. Yaz gelsin de rahatlayalım :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalaar,bu tatlış blogu takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  9. beautiful outfits:)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  10. Thanks a lot :D

    lovely sellection my dear :D

    NEW OUTFIT POST | Myths and Truths About Going to a Psychologist
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  11. Really magical long skirt my dear
    Kisses

    YanıtlaSil
  12. çizgili ve kırmızılı olana bayıldım! rahata düşkün olduğumdan, yazın ben de bir elbise giyip dışarı çıkmayı seven tiplerdenim. bu arada senin url' mı değişti yoksa adın mı? ana sayfama bir türlü yazdıkların düşmüyordu, bu nedenle yeniden takibe aldım. galiba sorun büyük ihtimal ortadan kalkmıştır diye düşünüyorum şimdi. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişen bir şey olmadı ama bilmiyorum ki... bende seni uzun zamandır göremiyordum sayfamda ... bir yerlerde bir şeyler oldu ama neyse ... bundan sora sık görüşürüz diyelim artık ....

      Sil
  13. Dress 4 is amanzing.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Fantastic post!
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  15. Are all nice, is difficult to choose but you look great my dear!! :))
    Kisses........
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog

    YanıtlaSil
  16. Fantastic looks.

    Kisses
    https://pimentasdeacucar.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  17. Great dresses! I am following you, would you follow back?
    Kisses,
    Love is the new black

    YanıtlaSil
  18. Hello, these are wonderful dresses. Have a nice day. Best regards Jana

    YanıtlaSil
  19. Great selection dear:)
    HAPPY THURSDAY
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  20. Evet ya artık bahar gelsin şöyle elbiseler giyelim :)

    YanıtlaSil
  21. Também amo vestidos, escolheu lindos modelos

    Beijos!

    EsmaltadasdaPatyDomingues

    YanıtlaSil
  22. I like look 3 the nude jacket it looks really good.

    http://www.aroundsoweto.com

    YanıtlaSil
  23. Ben bu gidişle hamile reyonu dışında elbise falan bulamayacağım kendime, acil gitmeli o kilolaaaar :(

    YanıtlaSil
  24. Das weinrote Kleid ist traumhaft schön!
    Ich schicke dir ganz liebe Grüße,
    Christine

    YanıtlaSil
  25. Merhaba :) Ben de River'ın aynı derdinden muzdaribim. Google niye böyle bir aksilik çıkardıysa. Bundan sonra daha dikkatli incelemeyle seni takip edeceğim.

    En çok en sondaki modeli beğendim ben. İlk cemre düşmüş diyorlar,
    zaten bahar havası yavaştan kendini belli etmeye başladı. Yakında kısalara geçiş yaparız ;)

    Bu arada seni mimledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyorum ve notumu alıyorum, sevgiler....

      Sil
  26. Çok hoş elbiseler gerçektennn😊

    YanıtlaSil
  27. Bence de gelsin bahar hafif kiyafetleri özledim.

    YanıtlaSil
  28. Sevgili kızım. Bir ara yabancı blogdamıyım diye düşündüm :) Saka tabii. Benim torunum da pantalon yakıştığı halde seçimini hep elbise, etek ve bulüzden yana yapar. Hepsi güzel. Güle güle kullan canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil