SOCIAL MEDIA

Love List

15 Ocak 2018 Pazartesi

2018 ... Nerelerdeyim... Neler Yapıyorum ...


Uzun zamandır blogumda yoktum.
Aralık ayına kadar yazı girsem de, bunlar önceden planlanmış yazılardı. Yani yeni bir yazı yazmayalı çok uzun zaman olmuştu.

Yorumları arada bir bloga girip onayladım, ama yapılan yorumlara cevap vermek için bile pek zamanım olmadı. Yorum yapan tüm arkadaşlarımdan bu gecikme için özür diliyorum. 

Peki bu ilgisizlik neden derseniz , kısaca özetlemek gerekirse;
Bu sıralar çok yoğun bir koşuşturma içindeyim. 
Hatta bu koşturma içinde kendimi kaybedeceğim diye korkuyorum arada bir .

Bu yoğunluk neden kaynaklanıyor konusunu detaylandırmam gerekirse;

İlki iş...
Çalıştığım şirkette işler çok yoğun ve tüm gün iş için bilgisayar başında olunca, evde bloga girmek hiç bilgisayarın başına oturmak hiç içimden gelmedi.

Evdeki işler de bu arada tüm hızı ile devam ediyordu tabii.
Temizlik, yemek v.b.

Böylece hafta içi blog için pek vaktim olmuyordu hali ile.


İkinci neden ise ...
Bilenler bilir moda, giyim benim için çok ciddi bir hobidir.
Hatta belki ilerde hobi boyutunu aşıp iş bile olabilir benim için.

Geçen sene kadın giysileri artistik çizim kursuna gittmiştim.
Oldukça zevk alıp, bu sene tutkuma devam etmeye karar verdim.
Ve üç kursa birden yazıldım. 


*Stil danışmanlığı


*Kostüm Tasarımı   


 *Moda Tasarımı

Halli ile hafta sonu sabah 09.00, akşam 20.00 arası kursta oluyorum bu nedenle.
Sonuç hafta sonu, hafta içinden daha çok çalışıyorum. 

Üçüncü neden ise...
Biraz blogumdan soğudum. Nedenini tam olarak bilmiyorum.
Belki her şeyin çıkar üzerine dönmesi, belki benim buna uyum sağlamada zorlanmam.Çabalarken yorulmam...
Neden ben bu kadar emek veriyorum soruları kafamda dolaşıp durması da çabası.

Hali ile de bu kadar yoğunlukta vakit ayırmak hiç içimden gelmedi. 
Hatta bir aralık blogu kapatmayı bile düşündüm ama kıyamadım. 
Ne olursa olsun soslubademi seviyorum.
Belki benim gibi seven bir kaç kişi vardır diye umuyorum. 

Ara versem de geri döneceğim galiba. 
Ufak revizyonlarla birlikte...

Ve artık takip sayısı, okunma sayısını ve kaç yorum gelmeden yazacağım.

Bu arada belki fark etmişsinizdir,pek tercihim olmasa da sizlerle özel resimlerimi sizlerle paylaştım. 
Galiba özlemişim buraları , ne dersiniz ?

Hem kısa bir açıklama yapmak , biraz öz eleştiride bulunmak, ama en önemlisi sizleri ne kadar özlediğimi belirtmek için bu yazıyı yazmak istedim. 

Biraz geçikmiş olsam da , herkesin hayallerinden öte bir 2018 geçirmesini diliyorum.


Sevgi ile kalın ,
💖

28 yorum :

  1. Çocuklar olmadan önceki dönemde dikiş benim de hobimdi.2 sene kursa gitmiştim.Ayrıca çizimde de amatörce karalarım bir şeyler.İnsanın kendini geliştirmesi için yaptığı herşeye saygı duyuyorum ve takdir ediyorum. İş,hobiler,ev...bunlar arasında blog. Blog zaten başlı başına bir meşguliyet gerçekten.Yazma aşaması,yayın sonrası,sosyal medya paylaşımları,yorumları takip,sayfalara ziyaret...o hissettiğin şeyleri bazen ben de hissediyorum.Blog yerine kitap oku,film izle,sosyal aktivitelere katıl,daha çok zaman kalsın sana.Ama ayrılmaya,kapatmaya da kıyamıyorum...Sanırım dönem dönem oluyor bu his hepimizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloggerin tükenmişlik sendromu da böyle oluyor galiba , sevgiler canım :)

      Sil
  2. Ma che bello complimenti cara
    https://testoprovo.blogspot.it

    YanıtlaSil
  3. Lovely sharing, dear! xoxo

    YanıtlaSil
  4. Nice work 😄 I followed your blog, i hope you will do the same 😄
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    YanıtlaSil
  5. Ooo o kadar yoğunken buraya fırsat bulamamak çok doğal. Yazma sıklığın azalsa da sakın kapatma burayı, seviyoruz biz :)

    YanıtlaSil
  6. I really enjoyed knowing more about you.
    A lot of kisses and happy 2018✌
    http://www.ummimoso.com

    YanıtlaSil
  7. Wow, such a great inspiration. I would love to do what I love just like you do :)
    I want to learn more about fashion designing :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    YanıtlaSil
  8. Ben de neden yazı girmiyor diyorum. Inan kaç kez ziyaret ettim blogunu. Ama kendini nasıl ıyi hissediyorsan onu yap. Ben de yazı giremiyorum. :( Ama senin gibi kurslara gidebilsem keskeee:)

    YanıtlaSil
  9. Yokluğunu hissettim canım. Nerelerde sin diye düşünürken bugün yazını farkettim:)
    Kursun hayırlı olsun çok güzel işler çıkartacağına eminim.İnşallah iş hayatında bu yönde olur.
    Blog dünyasına geri dön biz burdayız.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cok naziksizn .... çok teşekkür ederim .

      Sil
  10. Sanatci ruhlu arkadasim. Negüzel ugraslara girmissin. Ben sen .Xazmasan da arada merak edip bloga ugradim. Bu alemde tanidigim en güzel insanlardan birisin 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım , beni utandırma ... sen iyisin ki beni iyi görüyosun... sevgiler.

      Sil
  11. Great post.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  12. Dilek'cim inanılmaz sevindim kendine yeni kapılar açıyorsun, hayırlı olsun:) bu arada çok başarılı bir blogun var, bu kadar koşturmaca içinde bile çok iyi idare etmişsin, buralardan kolay kolay kopacağını sanmıyorum zaten, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Ah dilek abla ne kapatması blogunu sen bana ilham kaynağı oldun,bu işlere başlamamda sen destek oldun bana.Seni buralarda daha çook üzün süre görmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkürler... ara ara geliyor böyle fikirler aklıma ama neyse ki vaaz geçiyorum

      Sil