SOCIAL MEDIA

Love List

24 Temmuz 2017 Pazartesi

Bir Tadım Etkinliğinin Ardından; Şişa Nargile Cafe ...


9 Temmuz Pazar günü bir blogger olarak ilk defa tadım etkinliğine katıldım.
Gitmeden önce nasıl olacak diye düşünürken gün sonunda neden daha önce böyle bir etkinliğe katılmadım diyerek bu güzel günü geçirmiş oldum.



İlk önce mükellef, kuş sütünün bile eksik olmadığı bir kahvaltı sofrası ile başladık.
Her şey çok güzeldi.
Temiz ve taze.
Ve benim için en önemlisi ilgi.
Çay için seslenecek garson arayıp aramamak, en önemli kriterlerden biridir benim için.
Şişa bu yönden benim kalbimi kazandı.


Dikkatli bakarsanız beni görebilirsiniz.
😃


Kahvaltımız bitip, sıra biraz blog biraz blogger dedikodusu yapmaya gelince de Şişa Cafe'nin özel kokteyllerini denedik.
Çok ferahlatıcı ve lezzetli bir seçim oldu bizim için.


Gözüm kalan içeceklerdendi bu.
Bir daha ki gidişimde mutlaka deneyeceğim.


Etkinliğin sonunda hoş bir sürpriz daha vardı.
Sevgili @lilyum_butik
Pasta çok lezzetli olması yanında beni yanında ki küçük nargile süsü ile de cezbetti.
Sizce de hoş olmamış mı?


Etkinlik sonunda ise bir sürpriz daha vardı.
Günün anısına ufak hediyeler hazırlanmıştı bizim biçin.


Kahve için  @istcoldbrew ' e çok teşekkür ediyorum.
Bu arada ufak bir not,
Bu fotoğrafı sevgili İpek'den aldım.
Çok güzel çekince, dayanamadım.
😊


Ve bu günün anısı için Şifa Cafe'nin hazırladığı kupa ve bardak altıkları da çok zarif bir hediye oldu benim için.

Bu etkinlik için öncelikle Şişa Nargile Cafeye
Daha sonra ise etkinliği düzenleyen sevgili Yazıperest ve Blogbyipek 'a çok ama çok teşekkürler.
Çok güzel bir gün oldu benim için.


Yolunuzun bir gün Şişa Cafeye düşmesi dileği ile
@sisa.cafe
Başakşehir Mah. Ortaçgil Sok. No:2AA
Tel : 0 212 485 82 25
💖

34 yorum :

  1. Minik detaylar ile güzel bir etkinlik olmuş. Blogger arkadaşlarla olmakta keyiflidir.
    O zaman yeni etkinliklere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir daha ki etkinlikte görüşmek umuduyla diyelim mi? sevgiler...

      Sil
  2. Greta post and photos.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir mekanmış :) Her şey harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzeldi , yorumunuz için çok teşekkürler.

      Sil
  4. Everything looks delicious ! ;)yummy ;)
    Have a nice day :)

    YanıtlaSil
  5. Delicius post

    Kisses
    http://www.pimentadeacucar.com

    YanıtlaSil
  6. Delicious photo
    Http://www.mosaictrends.com

    YanıtlaSil
  7. Hello,
    great food! Have a sunny day.
    Nancy

    YanıtlaSil
  8. Hersey ne kadar da güzelmiş 😊

    YanıtlaSil
  9. her şey muhteşem gözüküyor afiyet olsun

    YanıtlaSil
  10. Ay Harika bir etkinlik olmuş . Ben de sislerle olmayı çok isterdim 😔 Ama bu fotoğrafları görüp yazıyı okumak bile beni orada hissettirdi. Teşekkürlerc canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir daha ki sefer beraber oluruz umarım :)

      Sil
  11. Masa harika gözüküyor. Güle güle kullan hediyelerini :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel ve eğlenceli ☺️

    YanıtlaSil
  13. Harika bir etkinlik olmuş, sizin adınıza çok sevindim. Afiyetler olsun <3

    YanıtlaSil