SOCIAL MEDIA

Love List

21 Mayıs 2017 Pazar

Bir Doğum Günü Yazısı… Bir Çekiliş Sonucu Duyurusu…


Ne zaman doldu üç sene,
Başladığım günkü heyecanım daha dün gibiyken.

Ne çok şeyler yaşadım bu üç senede.
Kendi hayatımda, bloggerlik hayatımda.

Ne çok şeyler öğrendim bu üç senede.
Ne kadar çok insan tanıdım. Veya tanıdığımı sandım.
Beraber yolla çıktıklarımdan geriye kim kaldı diye sorarken şimdi.

Biraz okunmaya başlanınca başladı ilk gidenler,
Üye sayın artınca da kesilmeye başladı yorumlar,
Hele ki iki üç parça sponsor hediyeleri gelince ise kimse kalmadı, eskilerden.

Ama ben ilk yolla çıktığım günkü gibi yalnız yürümeye devam ediyorum.
Bu yolda benle yürüyen gönül dostlarım ile birlikte.
Ve bundan sonraki senelerde sadece gönül dostları edinerek üçüncü yıllıma giriyorum.

Ve,
İYİ Kİ DOĞDUN SOSLU BADEM …


Yeni yaşım için düzenlediğim çekilişe katılan herkese çok teşekkür ediyorum bu arada.
Kazanan arkadaşım;

Neşeli Süs Evim

Kendisini çok tebrik ediyorum.
Adres bilgisini ise soslubadem@gmail.com ‘a göndermesini bekliyorum.

Güzel günlerde birlikte olmak dileği ile sevgiler…





33 yorum :

  1. Çok ama çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum ki. Başarılarının devamını diliyorum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim neseli :) iiki dogmussun soslu sende basarilar dilerim yolunda 💕😄

      Sil
    2. Tebrikler Meltemcim güzel günlerde kullan :)

      Sil
  2. Neşeli Süs Evim Meltem Hanımı tebrik ediyorum, güle güle kullansın hediyesini :)

    YanıtlaSil
  3. Daha çokkkkkk uzun seneler aynı hevesle yazman dileğiyle...Sen yazmaya niyet et yeter ki.

    YanıtlaSil
  4. Amazing!!

    xoxo ♥

    Jéssica || Fashion Jacket
    www.fashionjacket.com.br

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ediyorum kazanan arkadaşı :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun canım, nice güzel yaşlarını kutla. Böyle güzel bir paylaşımla görüşmek çok güzel oldu.

    YanıtlaSil
  7. Hello sweetie;)

    Very nice pick, my dear;)

    Hugs from Germany;)
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Ara ara benim gibi kaytar. Gerçi ben mecburiyetten ara veriyorum. İkinci üniversite çalısmak derken canım çıkıyor. Nice yıllara...

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel yıllara :) Kazanan arkadaşı da tebrik ediyorum :))

    YanıtlaSil
  10. Yalnız değilsin biz varız: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada minik şapşiğin de doğum günü kutlu olsun :)

      Sil
  11. ben bu çekilişi kaçırmışım üzüldüm şimdi, kazananı da tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Kazanan arkadaşımızı ben de tebrik ediyorum.Nice nice yıllara :))

    YanıtlaSil
  13. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)


    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  14. Harika bir blogun var Dilek'cim, tebrik ederim ve hep böyle güzel nice yıllar dilerim, kazanan arkadaşı da tebrik ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Nice senelere :)) Umarım çok gezdiğiniz bir yıl olur :)) Her şey gönlünüzce olsun..

    YanıtlaSil
  16. Great post.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  17. Sucesso para o vencedor, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    YanıtlaSil
  18. Yazı dolu nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  19. Great post.

    Kisses
    http://www.pimentadeacucar.com

    YanıtlaSil
  20. Aaa Neşeli'ye gitmiş :))) Hayırlı uğurlu olsun!

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkürler sevgili arkadaşlar. Hediyem gelmiş. Türkiye'ye döner dönmez kullanmaya başlayacağım . Dilekcim tekrar çok teşekkürler güzel hediyelerin için. Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil