SOCIAL MEDIA

Love List

16 Mayıs 2017 Salı

Soslu Bademin Doğum Gününü Kutluyoruz Çekilişi… KAPANDI ...


Has bel kader blogger olalı, 21 Mayıs da üç sene olacak…
Bu üç sene boyunca çok az üzüntü bolca sevinç yaşadım…
Çok şeyler öğrendim…

Ve  blogum da ilk yayın yaptığım günün üçüncü yaşını bir çekiliş ile kutlamak istedim.
Çekilişi kazanan arkadaşıma Cecile  Princess Parfüm  hediye edeceğim. ( Başka hediyelerde ekleyeceğim kargoya ancak daha hazır olmadığı için resimlerini çekemedim.)

Çekiliş için hiçbir şartım yok, sadece yorum kısmına katıldım demeniz yeterli. Ve eğer kazandığınızda mail ile haberdar olmak istiyorsanız mail adresinizi yazmanız.  
Bu kadar…

Çekiliş için son katılım 20 Mayıs.
21 Mayısta da, yani blog doğum günümde de kazananı açıklayacağım.

Yurtdışına parfüm ve kozmetik gönderimi yapamıyorum, ancak eğer yurtdışından katılır ve kazanırsanız size kendi el örgüm olan sallardan gönderebilirim. Eğer bunu kabul ederseniz yurtdışından da katılımda yapabilirsiniz.

Herkese bol şans… 

57 yorum :

  1. Şimdiden nice mutlu bloglu seneleriniz olsun :)) Gelmişken katılmadan da geçmeyeyim, katıldım.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Daha nice uzun yıllarınız olur inşallah 💜👏🏻Katıldım bendee😊
    kubrasegulen.1@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Great post x

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/in-winter-i-plot-and-plan-in-spring-i.html

    YanıtlaSil
  4. katıldım
    gonul31@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Good post, dear
    Http://www.mosaictrends.com

    YanıtlaSil
  6. Dha nice yıllar diyorum o zaman :) katıldım.bende :)

    Ozlemhamdiakgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Nice güzel yıllara ^.^ Katıldım.

    hatcepsut@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Nice güzel yıllara bende katıldım😊 adenyamms009@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Nice yıllara...
    Katıldım 😊 Kazanırsam mailimi sonra paylaşırım sizinle takipte kalıciim çünkü 😉

    YanıtlaSil
  10. Amazing!

    Beijos ♥

    Jéssica || Fashion Jacket
    www.fashionjacket.com.br

    YanıtlaSil
  11. Maravilhoso, obrigado pela visita e uma ótima semana.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    YanıtlaSil
  12. Seni tanımış olmaktan memnunum :)Üçüncü yılın şerefine ben de çekilişe katılmak isterim.Nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Amazing post <3

    Kisses
    https://pimentasdeacucar.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  15. Excellent post

    Http://www.mosaictrends.com

    YanıtlaSil
  16. Nice senelerin olsun. Hep beraber uzun seneler yazalım. :)
    Katıldım.

    YanıtlaSil
  17. I love it, babe! Gonna check it out! xoxo

    YanıtlaSil
  18. We learned a lot in this blogger world. May you celebrate many years ahead of him, Congratulations!

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  19. Aa bak ben de blog yaşgünüsü çekilişimi yapacağım, yarın yazayım onu :)

    Tıpkı benim gibi şartsız şurtsuz bir çekiliş yapanı pek görmüyordum, dur katılayım ben de :)

    Nice yazı dolu senelere. Bir de okuma listeme düşse yazıların ne güzel olacak. Niye düşmüyor anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sorunun nedenini bende bulamıyorum, bir çok arkadaşımdan aynı şikayeti alıyorum ama halledemedim bir türlü....

      Sil
    2. Benim de listeme düşmüyor :(( Ben de artık özellikle sizi tıklayarak giriyorum blogunuza

      Sil
    3. off ne yapsam acaba, en kısa zamanda bu konuda bir çözüm üreteceğim :) öpüyorum....

      Sil
  20. Bende Katılıyorum canım ☺
    prettygirlawawa@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Caniim nice yillara. Katiliyorum kazanirsam istanbula göndersen de olur tabii senden hatira bir sal olmasina da çok sevinirim 😊

    YanıtlaSil
  22. Mutlu sağlıklı yaşlar.. ��
    Ben de katıldım.. ���� Nilüfer Orhan

    YanıtlaSil
  23. Harika, şimdiden tebrik ederim Dilek'cim, burası benim en sevdiğim bloglardan biri gerçekten, çekiliş de harika, herkese iyi şanslar :) (ozeren@gmail.com)

    YanıtlaSil
  24. Katıldım =) (berrakcecen@gmail.com)

    YanıtlaSil
  25. Şimdiden tebrikler nice bol yazılı yılların olsunKatlıyorum çekilişine
    fuzmez79@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. duyurayım bunu bi araaa :)

    YanıtlaSil
  27. katildim mail: kcecem@gmail.com ☺

    YanıtlaSil
  28. Lovely post dear!
    Have a great weekend!

    YanıtlaSil
  29. duyrdum kuuuu hadii hayırlısıııı :)

    YanıtlaSil
  30. Nice bloglamalara:)

    evdeyazar@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Nice mutlu senelere blogunla birlikte kelebeketkisi39@gmail.com sevgiler:))

    YanıtlaSil
  32. Great post :)
    Kiss, Kati

    www.katiantunes.com

    YanıtlaSil
  33. Great Post.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  34. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    YanıtlaSil
  35. Blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldim banada beklerim
    www.nesinblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  36. Blog keşif etkinliğinde gördüm sayfanızı takipteyim:) çekilişe de katılmış oldum

    YanıtlaSil
  37. Nice başarılı yılların olsun blog hayatında. Ben de severek katılıyorum bu çekilişe tabii hemen duyuruyorum . Sevgiler Soslu Bademcim ❤️ neselisusevim@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Katıldım
    elif_0405_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Tam 'tüh kaçırmışım' diyordum ki meğer tam zamanında yetişmişim :)))
    Hayırlı uğurlu olsun yıldönümün! Nice nice böyle bol sevinçli yıllara!
    Katılım şartı bile yok nasıl içten bir çekiliş bu böyle? Ben de katılayım ve paylaşayım.
    Darısı başımıza :)
    Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  40. Классный розыгрыш ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  41. great product!!!kiss!!kiss
    👌👌👌💚💚💚

    YanıtlaSil
  42. Katıldım :) nesin.blogu@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. oğlumla yaşıtmış blogu; o da 22 mayısta 3 yaşında oluyor :) uzun ömürlü bol takipçili güzel yorumlu olsun :)ben de deneyim şansımı bakalım :) yeniannegunlugu@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Nice senelere, kutlarım Dilek kızım. Tabii ki de katıldım.
    eceevren20@gmail.com

    YanıtlaSil