SOCIAL MEDIA

Love List

18 Nisan 2017 Salı

Faberlic Cherchez La Femme Edp Parfüm...


Bugünlerde hiç elim klavye gitmese de, böyle olmaz diyerek başladım yazmaya. 
Umarım yüzümün akı ile yazıyı bitiririm. 

Bugün sizinle paylaşmak istediğim parfüm Faberlic Markasına ait olan La Femme adlı Edp Parfüm.
İlk danışman olduğumda, sırf meraktan,ve parfüm seçiminde hiç bir etkisi olmaması gerekirken, şişenin rengini sevdiğinden aldım bu parfümü. 

Şansım varmış ki, kokuyu sevdim.O gün bugündür severek kullanıyorum. İlk şişeyi bitirdim , ikincisini de yarıladım. Oda bu aya kalmaz bitter. 

Kokusu hafif, çiçek kokularından oluşuyor.
Bu bahar havaları için oldukça uygun olduğunu düşündüğüm kokulardan yani.


Parfümün tanıtım yazısınıda paylaşmam gerekirse ;

Amerikalı yazar Christian Nestel Bowie bir keresinde şöyle dedi:
 «Allah'tan sonra biz kadınlara borçluyuz, çünkü onlar bize hayat verip daha sonra bu hayata bir anlam katıyorlar». 
Fransızlar bunu daha kısa ve öz söylediler: 
«Cherchez la femme» – «Kadın arayın».

Koku yönü: İnce yeşil aroma notaları ile parlak narenciye-baharat aroması.
Bergamot, mandalina ve kuş üzümünün parlak notalarından oluşan şehvetli bir parfüm. Kalp notalarından çiçek-baharat aroması ateş yakan bir his yaratıyor. Kehribar ağacının nazik kokusu büyüleyerek, peşinden koşturuyor.

Chechez la femme parfümünün koku piramidi:
Başlangıç notaları: mandalina, bergamot, limon, aldehitler, kuş üzümü.
Kalp notaları: kakule, orkide, frezya, gül, şakayık, siklamen.
Dip notalar: guaiac ağacı, sandal ağacı, beyaz ağaç, gri amber.



Parfüm ile ilgili tek eleştirim, fazla kalıcı olmaması.
İki, üç saat anca gidiyor. Daha sonra mutlaka yenilemeniz gerekiyor. Ama ben kokuyu sevdiğim için bu yenileme işini sorun etmedim. 

Fiyatını 40 TL civarıydı, fakat ben danışman olduğumdan daha uygun bir fiyata satın aldım.
Günlük hayatımda severek kullandığım bu parfümü gönül rahatlığı ile size de öneririm.
En azından denemenizi ... 
Belki siz de benim gibi seversiniz. 

Fazla uzun bir yazı olmadı, ama dediğim gibi pek havam yok. Bir sonraki yazıda bunu telafi etmek dileği ile,
Sevgiler...
💖

21 yorum :

  1. Such lovely perfume. I must try it.

    YanıtlaSil
  2. Ele deve ser ótimo! Adorei o post, beijos
    www.achatadebatom.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. adorei o post!
    beijinhos boa semana
    Tem sorteio rolando no instagram @bellapagina
    bellapagina.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  4. Sadece çiçek olsa çok tenime uymaz derdim ama meyve&çiçek daha hoş kokuyordur sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ferah bir kokusu var ben sevdim :) sevgiler.

      Sil
  5. Adoro o aroma floral, a embalagem é linda

    Beijos!

    EsmaltadasdaPatyDomingues

    YanıtlaSil
  6. Miss gibidir. Güle güle kullan Dilek'çim :)

    YanıtlaSil
  7. Esse perfume deve ser maravilhoso, obrigado pela sua visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    YanıtlaSil
  8. Parfüm kadınların vazgeçilmezi:) bu parfümde içindeki notalara bakınca güzel bir izlenim veriyor, karşıma çıkarsa denemek isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele ki benim parfüm tutkum.... sevgiler.

      Sil
  9. iyi günlerde kullan öyle güzel anlatmışsın ki kokuyu merak ettim
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler, yazı biraz kısa oldu ama dediğim gibi bu sıralar pek havam yok. Kokuyu dene rastlarsan ... sevgiler...

      Sil
  10. Çiçek kokularini ben de seviyorum.

    YanıtlaSil