SOCIAL MEDIA

Love List

25 Mart 2017 Cumartesi

Bir Essence Alışverişinin Ardından…

 

Klasik bir Cuma akşamı sendromu ile eve gitmeyip Rossmann’da alınca soluğu…
Ve bir güzel tesadüf ile Essence’nin yeni ürünlerini beni beklerken buldum…



Yüksek parıltılı, bir bordo oje…
Sürülmek için sabırsızlanan bir blogger …


 Gri far her zaman vazgeçilmezim oldu…
Krem farları ise bu sezon favori makyaj malzememdi…
Bakalım bu ikili benim makyaj tarihimde nasıl yerini alacak?


Kalpli allığım…
Allığa ihtiyacım olup olmadığı sorusunu duymazlıktan gelerek,  sizlerin beğenisine sunuyorum…

 Güzel gülerde kullanmak ve daha iyisinin sizlerin olmasını dileyerek,
Kucak dolusu sevgiler…



5 yorum :

  1. I need to get this asap its a beauty... Love nail paint shade too
    Have a nice day
    Glamorous without the Guilt

    YanıtlaSil
  2. Yeni kişisel bir blog açtım. Yaşadıklarımı sizlerle de paylaşmak isterim. Takibe alıp, destek verirseniz çok memnun edersiniz beni.. Başarılar dilerim :)
    blogum: https://benirva.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Essence i çok seviyorum hem fiyati uygun hem ürünleri güzel. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  4. Румяна красивые!

    YanıtlaSil