SOCIAL MEDIA

Love List

13 Kasım 2016 Pazar

Küçük Bir Alışverişin Ardından...


 Başlığı küçük bir alışverişi diye atsam da pek de öyle olmadı galiba. Bu hafta sonu indirimler ardı ardına gelince ve bende fırsat bu fırsat diyince, biraz ipin ucu kaçtı bende… 
Umarım aldıklarımı iyi günlerde kullanıp, güzel yorumlarımı sizlerle paylaşmak nasip olur diyerek bu hafta sonu ki zaiyatımı anlatmaya başlayayım;


Haftaya ilk olarak BİM in kozmetik indirimi ile başladım.

Nivea Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğünü banyoda ki yüz temizliğim için aldım. Fiyatı 8.5 Tl idi. Ürün hakkında kısa bir yorum yapmam gerekirse çok memnunum… Yazısını yakında yazmayı planlıyorum.

Diadermine Cilt Arındırıcı Peelingi de bir başla blogger arkadaşta yorumunu okumuştum ve almak için kafama yazmıştım. BİM’de fiyatı 8.45 Tl olunca kaçırmadım tabii… Bunu ürüne de küçük bir not: Memnunum…

Gelelim hafta sonu indiriminde neler yaptığıma; İlk önce Watson’a uğradım. Ve;


Rimel London Scandaleyes Flex; Benim eski favorilerimden. Bu sıralar kullandığım hiçbir rimelden memnun kalmayınca da bir nostalji yapmak istedim. Yazısı için tık tık… 
Fiyatı da 11 Tl.

Cabotine De Gres ; Bu koku yaz kokusu olsada almak isteim, beni mutlu eden bir koku çünkü. 
 Yazısı için tık tık
Fiyatı 70 Tl.

Fa Aqua Deodorantlar ise belli bir tutarı geçene 4 Tl gibi bir fiyata satılıyordu. Alıp stok yaptım…

Gelelim esas felaket olan Gratis alışverişine;


Penti Natural Çoraplarını severek kullanıyorum 4.75 Tl düşünce kaçırmadım tabi.


Bee Beauty Strawberry Cupcake Shower Gel; severek kullanıyorum. Evdeki tam bitmek üzere iken yenisini 2.75 Tl aldım.

Loreal Siyah Saç Diplerinı Anında Kapatıcı Sprey; Tahminim  bu kışın favori ürünü olacak benim için.
 Fiyatı 15 Tl .


Bee Beauty Blush Eau De Parfum; Beni takip edenler bilir geçen indirimde almıştım bu parfümü. Bu sefer arkadaşıma aldım, ben de çok beğenip ısmarlamıştı çünkü. 
Fiyatı 15 Tl.

Bee Beauty Miss Dream  Eau De Parfum; Hem çantam için bir parfüm hem de yeni bir parfüm. 
Fiyatı 6Tl.


Bee Beauty Anti Aging Eye Cream; Göz altım için yeni bir şey denemek gerek dedim ve aldım. Fiyatı 20 Tl.

Pastel Pro Fashion; Neden, niçin aldım . Meçhul… Umarım kullanırım. 
Fiyatı 8 Tl

CreightionsFrizz No  Pürüsüzleştirici ve Parlatıcı Mucize Serum; Satış görevlisi dalgalı saçlar için çok tavsiye edince aldım. Umarım iyi gelir saçlarıma. 
Fiyatı 10 Tl.


 Son olarak da OXXO dan elbise aldım ama elbisenin bedeni büyük oldu, yani geri gidecek…


 Benim hafta sonu maceram böyleydi, her şeyin daha iyisi sizin olaması dileklerim ile;
Sevgiler…












55 yorum :

  1. hayirli olsun hepsi gule gule gunlerde kullan bende rimel arayislarindayim fikir olsun banada bu

    YanıtlaSil
  2. WOW how much cool product, I loved the dress :D I'm following your beautiful blog
    Kisses and hugs
    https://ummimoso.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
  3. Cabotine ben yaz kis yillardir kullanirim. Loreal retouch tan ben memnun kalmadim senin izlenimlerini merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım memnun kalırım , çok büyük hevesle aldım çünkü... sevgiler....

      Sil
  4. Great product :) Could you click in "KLIK" ? https://natalie-forever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Diadermine arındırıcı peeling inanılmaz bir ürün bence.Gözeneklerimin hepsini açtı,siyah noktalar üstünde etkili.Bu ürünü ben de BİM'den aldım.Hatta yazısını bile paylaşacağım da fırsat olursa tabi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende memnunum , fiyatına göre müthiş... sevgiler.... bu arada bakalım yazısını kim önce paylaşacak :)

      Sil
  6. Отличные обновки! ))

    YanıtlaSil
  7. Great produkt https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. indirimleri hiç kaçırmıyoruuz:) güle güle kullan hepsiniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, alacaklarımı biriktirip indirim dönemimde almak bana daha mantıklı geliyor, sevgiler :)

      Sil
  9. Following you! Can you follow me back? ♥
    amna-tbhidc

    YanıtlaSil
  10. I wonder how this green mascara works)
    KireiKana

    YanıtlaSil
  11. Great products! :)
    Xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  12. Nice stuufs!
    Like it! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    YanıtlaSil
  13. I love the Nivea product.
    Have a nice day

    YanıtlaSil
  14. Great products!

    I like your post!

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    Mein Bog - HOKIS

    YanıtlaSil
  15. Canım hepsini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  16. Baya kapsamlı bi alışveriş olmuş:) nivea yüz köpüğü favorilerimden:)

    YanıtlaSil
  17. Lovely template dear. You have such a interesting blog.

    ILVAMAGICALWORLD <----- NEW POST

    YanıtlaSil
  18. GReat post.

    Kisses
    https://pimentasdeacucar.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
  19. So many interesting stuffs dear! ^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
  20. Guzel gunlerde kullan hepsini. Nivea yuz temizleme kopugunu bende aldim gecenlerde Bimden😊😊

    YanıtlaSil
  21. I also love the Fa deodorant sprays. Have a nice day.
    Nancy
    https://OrangeCosmetics.blogspot.de

    YanıtlaSil
  22. Great post dear...lovely pics..:-)

    YanıtlaSil
  23. Elbisenin bedeninin büyük olmasına üzüldüm rengi çok güzel gözüküyor :) Çok güzel şeyler almışsınız ben Bimdeki ürünleri hiç dikkat etmemişim dikkatli bakıcam gidince hepsini musmutlu günlerde kullanın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hafta sonu bir küçük bedeni ile değiştireceğim ama :))) çünkü bende rengine bayılmıştım.bim indirimlerini takip ederim, kalmışsa ürünler mutlaka bakın derim . sevgiler....

      Sil
  24. Güle güle kullan sağlıcakla :) hepsini

    YanıtlaSil
  25. Great haul, the dress looks so lovely, bummer that it did not fit.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  26. Bu indirimlerle ben de vurgun yedim Dilek, hepsini güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne olacak bizim sonumuz böyle !!!! şaka bir yana aldıklarımdan çok memnunum ... birde yorumlarını blogga yazabilsem ...

      Sil
  27. Hepsi çok güzel iyi günlerde kullan inşallah.

    Hazır öğretmenler günü de yaklaşmışken beğendiklerimi bir kenara not etmekte fayda var :)

    YanıtlaSil
  28. Thank you so much my friend :D

    I only know Nivea, Fa, and diadermine products. Btw, all products sounds amazing. Great review :D

    NEW TIPS POST | Baking MakeUp Trend.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  29. güzel günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
  30. Mutlu günlerde kullan :) Saçı erken beyazlamaya başlayan biri olarak Loreal Siyah Saç Diplerini Anında Kapatıcı Sprey'i merak ediyorum şimdiden :D :D

    YanıtlaSil
  31. Bu indirimler bizi batırıyor :) Güzel günlerde kullan ♥

    YanıtlaSil
  32. hepsi çok güzel ürünlerin:) güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  33. Şuan Oxxo dan uzun zamandır alışveriş yapmadığımı farkettim :) Hepsini güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  34. merhaba:) Bee Beauty Strawberry Cupcake Shower Gel benim de favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insana mutluluk veriyor değil mi kokusu :)

      Sil
  35. I like Watsons! A lot of interesting brands

    YanıtlaSil