SOCIAL MEDIA

Love List

29 Eylül 2016 Perşembe

Benri Makyaj Temizleme Diski…

 
Blogu ilk açtığım günlerde birisi bana bir makyaj pamuğu yazısı yazacaksın dese, her halde kahkahalar ile gülerdim. Makyaj pamuğunun yazıda olur muymuş diyerek… Ama oluyormuş.
Uzun zamandır severek kullandığım bu makyaj diskini sizlerle de paylaşmak istiyorum bu gün.
Tesadüf eseri aldığımı bu makyaj pamuğunu aldığım günden beri yüz temizlinde, maskelerimi temizlemede, ojelerimi çıkarma gibi çok çeşitli şekilde kullanıyorum.


Makyaj temizliğimde cilt temizleyeceğimin etkisi artırmak, geride makyaj artığı bırakmamak için yüz yıkama jelim ile birlikte kullanıyorum.

Yüzüme maske yaptığımda maskeyi çıkartırken, pamuğun içinde bulunan pelling etkili kısımlar maskeyi hem daha etkili çıkartıyor ve yüzümün daha temiz olmasını sağlıyor.

Bu pamuğu ben ayrı yeten, koyu renkli ojelerimi çıkartmakta da kullanıyorum. Pelling etkisi nedeni ile kenarda kalan ojeleri daha rahat çıkartabiliyorum.

Başa kullanım alanlarını da araştırmaya devam ediyorum bu arada ...

Bakımlı olmayı seven her bayanın denemesi gerekli olan bir pamuk olduğunu düşündüğüm bir ürün Benri Makyaj Temizleme Diski.
Şiddetle tavsiye ederek bu yazımı bitiriyorum.
Sevgiler…



23 yorum :

  1. Great review! It's a fantastic product and so original :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Looks very interesting!
    Have a nice day

    YanıtlaSil
  3. Öğrendiğim iyi oldu özellikle oje çıkarmak bir kabus benim için teşekkür ederim şeketcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle tırnak kenarlarını güzel çıkarıyor canikommmm :)

      Sil
  4. this seems like a nice product!

    YanıtlaSil
  5. Bende bu makyaj temizleme pedini kullanıyorum ve çok memnunum :) Faydalı olan her yazı yazılmalı :))

    YanıtlaSil
  6. Nice post dear! It seems like a nice product :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    YanıtlaSil
  7. great post... have a nice day...

    dicasdachil.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Aqui tem diversas marcas destes discos. Gostei da resenha!

    Beijocas!
    Blog Fabi Lemos
    Fan Page

    YanıtlaSil
  9. Bende kare pamuk kullanıyorum ama bunu da deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  10. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, dlatego chętnie wypróbuję! ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. gostei do post, bjs
    lanibelezafeminina.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  12. Fabulous review. Loved your detailed post.

    YanıtlaSil
  13. Great post!

    Very interesting!

    xoxo Jacqueline
    Mein Bog - HOKIS

    YanıtlaSil
  14. Interesting cottons.
    I'm following you back on gfc darling :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    YanıtlaSil
  15. Bu pedleri ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  16. Great post!
    Have a nice day.
    Nancy 😊
    https://OrangeCosmetics.blogspot.de

    YanıtlaSil
  17. Bende severek kullanıyorum.Bloğunu bende takibe aldım:) Stilklavuzum.com

    YanıtlaSil