SOCIAL MEDIA

Love List

31 Aralık 2015 Perşembe

Yeni Yılla Girerken Hayallerim, Dileklerim…

Yaşadığım süre boyunca hayaller kurmaktan, hayattan bir şeyler istemekten hiç vazgeçmedim. Onca, yaşanan olumsuzluklara rağmen.  Ama hayatta önüme engel çıkarmaktan, isteklerimi vermemek konusundaki inadından hiç vazgeçmedi. Maçın sonunda kazanan belli olsa da, ben çarpışa çarpışa yenileceğim bu oyundan, kararlıyım… Mücadeleye devam yani.
İşte yeni bir yıla girerken,  hayatımızda yeni ve güzel başlangıçların olmasını umarken, bende hayattan yeni güzellikler istemeye devam ediyorum. Olmayacağını bile bile belki de…

İşte bu isteklerimin en büyüğü, tabii maddi anlamda, 2016’dan bir KARAVAN !!!

Evet, hayattan bu sene karavan istiyorum. Küçükte olsa benim olan, sevimli bir karavan. İstediğim yere gidebileceğim, istediğim zaman ise kalabileceğim yerlere beni götürecek bir karavan. Ben gezerken de yanıma hayvanlarımı alabileceğim bir karavan. Karavan hayalim olduğuna göre, evcil hayvan alma hayalimin de gerçekleştiğini varsayıyoruz burada. (bir taşla iki kuş yani )



Şaka yaptığımı sanmayın, yaklaşık bir aydır karavan fiyatlarına bakıyorum. Fiyatı kaça, mobilyaları nasıl, banyo işi nasıl çözülüyor, nerelerde kamp yerleri var gibi birçok araştırmayı yaptım bile. Tabii bu arada burada paylaştığım resimleri de bilgisayarımda ki karavan dosyasına kayıt ettim bile.
Bu sene işte böyle bir dilek ile 2016’ya giriyorum. Ne dersiniz belki olur…  Kim bilir şeytanın bacağını bu sene kırarım… Rabbim büyük değil mi?

Gelecek sene bu zamanlarda karavanımın içinde 2017’den dileklerim diye bir yazı yazıyor olurum bloguma; görecek günüm, alacak nefesim olursa ve sizlerinde sağlıkla benim yazımı okuyacak günleriniz olursa ki rabbim hepinize güzellikler versin.
Her şeyin hakkımızda hayırlı olması dileği ile yeni yılda güzellikleri paylaşmak üzere. Sevgiyle kalın…
Bende bu arada karavan resimlerine bakmaya devam edeyim…

Ufak bir not; resimleri internette çeşitli sitelerden aldım. Tahmin edebileceğiniz gibi , benim kendi çektiğim resimler değil…
Ama bir gün kendi karavan resmini de paylaşmak dileği ile ..


2 yorum :

  1. Ayy bunlar ne hoş...benimde olsun istedim içim açıldı....Mutlu yıllar sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Mücadele ruhunu yitirmemek hayatı derinliğine hissetmek değilmidir zaten. Umarım seneye karavanından seslenirsin bizlere. Hepimiz için güzel bir yıl olur inşallah. Yeterki inancımız hep yamacımızda olsun.
    Muhabbetle:)

    YanıtlaSil