SOCIAL MEDIA

Love List

19 Kasım 2015 Perşembe

Isana Deodorant Secret Rose…


Isana ürünlerini severek kullanıyorum ve daha önce kullandığım ürünler hakkındaki görüşlerimi de sizlerle daha öncede paylaştım.
Genel olarak olumlu izlenimlerim olduğu ürünlerdi bunlar.
Deodorantlarını da severek kullanıyordum,  hatta bir önceki Isana Deodorant yazısını da ‘’Diğer kokularında da daha sonra şans verip sizler ile paylaşacağım kısmetse.’’ diye yazmışım bloguma.
İşte bu kapsamda denemiş olduğum gül kokulu deodorantan da oldukça memnun kaldım.
Ter kokusunu önledi ve ferah bir koku verdi.

Fiyatına göre gayet başarılı bir deodoranttı.
Eğer sizde gül kokulu olan uygun bir deodorant denemek istiyorsanız bu ürüne bir şans vermenizi öneririm.
Bugünlük bu kadar, sevgiler…
Bir şey mi unuttum?
Haaa, ürün tanıtımında yazanları paylaşmadım.
İşte ürün tanıtım yazısı da burada;
İçersindeki doğal ferah koku ve bakım kompleksi te kokularına karşı sizi 24 saat korur ve gün boyu güvenli hissetmenizi sağlar. Ökotest tarafından ÇOK İYİ ile ödüllendirilmiştir.
Tüketicinin dikkatine; kutuyu dik tutarak 15 cm mesafeden püskürtünüz.
 

2 yorum :