SOCIAL MEDIA

Love List

7 Eylül 2015 Pazartesi

Ter Kokusuna Doğal Bir Çözüm Arayanlara : Şap ….


Herkese Merhaba…
Uzun zamandır yazmak istediğim, sizinle paylaşmak istediğim bir konuyu sizler ile paylaşmadan önce bir giriş yapayım, böylelikle de sponsoruma teşekkür edeyim, ne dersiniz?
Sponsorumu kim? komşum Mukadder Teyze ….
O olmasaydı benim şapın bu kullanımı hakkında hiçbir fikrim olmayacaktı. Ve doğal olarak da bu yazı olmayacaktı.
Olayın gelişim hikâyesi ile başlayalım mı?
Bir gün dışarı çıkarken Mukadder Teyze beni kapıda durdurdu, bekle biraz dedi ve içeri alelacele girdi. Geri geldiğinde ise elinde boş bir poşet ve diğerlerinde taşların olduğu poşet vardı.
Ben şaşkın şaşkın, bunlar ne Mukadder Teyze? 
Dediğimde yanıtı tek kelime oldu: Şap.
Peki, ben ne yapacağım bunlarla dediğimde ise ıslatıp koltukaltına sürüyorsun ter kokusu oluşmasını engelliyor hem de doğal… Ben uzun zamandır kullanıyorum sende dene diyerek bana da elindeki taşlarlın bir kısmını verdi.
İşte benim şapla tanışmam böyle oldu.

Şapları, Mukadder Teyzenin değdi gibi ıslatıp koltuk altıma sürdüm.
Şunu önemle belirtme isterim ki ürün terlememi engellemedi ki ben engellen ürünlerin sağlıksız olduğunu düşünürüm beni için öneli olan ter kokusunun oluşmamamsıdır.
Ve ilk kullandıktan hemen sonra spora gittim, ki bu taşları denemek için çok iyi bir fırsattı benim için, daha önce spora gitmeden önce rol on kullanırdım ve spor sonunda yoğun bir ter kokusu olmasa da hafif de olsa bir koku oluşurdu doğrusunu söylemek gerekirse. 
Ama şapı sürdüğümde inanın bana hiçbir koku olmadı.
Ve işte sağ benim bu zorlu sınavımı böylelikle geçiş oldu.
Sizde doğal bir ter kokusu önleyici kullanmak istiyorsanız kesenlikle öneririm. 
En azından deneyin.
Mukadder Teyzeye fiyatını sorduğumda , tam miktarını veremese de , yaklaşık bir avuç saç yaklaşık olarak 3 Tl.
Fiyatı da çok uygun, yani deneyerek kaybedeceğiniz bir şey olmaz.
Bugünde böyle doğal bir ürün paylaşımı oldu.
Umarım işinize yarar.

Sevgiler…

Yorum Gönder