SOCIAL MEDIA

Love List

1 Eylül 2015 Salı

Rival De Loop Ferahlatıcı 75ml Aqua Spreyi …


Çok uzun zamandır ürünlerini merak ettiğim bir markaydı Rival De Loop…
Sıcak bir yaz günü yaptığım Rossmann ziyaretimde hem markayı hemde arkadaşlarımda çok duyduğum aqua spreyleri denemek adına bu markanın aqua spreyini almaya karar verdim.
Fiyatı da gayet uygundu. 10 Tl idi yanılmıyorsam.
Gün çok sıcak bir gün olunca hemen dekolte bölgemde denedim. 
Denildiği gibi bir ferahlama, rahatlama hissi vermedi bende.

Hatta ilk başta bende yapış yapış bir his oldu, ama birkaç dakika sonra bu his geçti neyse.
Daha sonra ki günlerde de çantamda taşıdığım bu ürünü sıklıkla kullanmama rağmen olumlu bir etkisini görmedim. 
Para verdiğim için kullandığım, bitsede atsam dediğim bir ürü oldu benim gözümde.
Markanın başka ürünlerin de deneme niyetimde olsam da bu ürününden memnun kalmadığımı üzülerek belirtmeliyim.

Ürün arkasında yazanları hem okurum, hemde sizinle paylaşırım.
Aksi bana yakışmaz değil mi?

Aloe Vera içeren ferahlatıcı sprey yüz ve dekolte bölgesini canlandıran, nemlendiren ve bakım sağlayıcı bir üründür. 
Aloe Vera cildi nem yönünden yoğun bir şekilde beslerken cildin gözle görünür bir şekilde daha taze ve canlı görünmesini destekler.

Kullanım
Kullanmadan önce sprey şişeyi sallayınız. 
Yaklaşık 30 cm mesafesinden yüzünüze ve dekoltenize sıkınız. 
Cilde uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır.
 PH bakımından cilde dosttur.  
Zararlı paraben içermez.

Uyarı
Doğrudan göze sıkmayınız.
Sadece harici kullanım için uygundur.

Dikkat
Kutu basınçlıdır.
Güneş altında bırakmayınız.
50 C derecenin üzerindeki sıcaklıktan koruyunuz.
Aleve veya kor halindeki cisimlere püskürtmeyiniz.
Ateş kaynaklarından uzak tutunuz.
Sigaradan koruyunuz.
Yanıcıdır.
Boş dahi olsa kutuyu delmeyiniz, ateşe atmayınız.
Yüze ve göze püskürmeyiniz.
Çocuklardan uzak tutunuz.
Sadece kullanım amacına uygun tüketiniz.
Yeterince havalandırılmaması halinde patlayıcı karışım oluşturma riski vardır.
Sadece boş kutuları çöpe atınız.

Yazıma burada son verirken aklıma takınla bir konuyu da sizlerle paylaşmak istiyorum. Dikkat kısmında yer alan ‘’ Yüze ve göze püskürmeyiniz. ‘’ ifadesi. kullanım amacı yüz ve dekolte bölgesini rahatlamak olan bir ürünün uyarı kısmında bu ifadenin olması beni şaşırtmadı desem yalan olur. 
Anlamda veremedim açıkçası.

Kısaca bir daha almayı düşünebileceğim bir ürün değil;  aqua sprey benimle değilsin!
Sizin kullanıp memnun kaldığınız aqua spreyler var mı?
Benle, bizimle paylaşırmısınız?
Sevgiler…








Yorum Gönder