SOCIAL MEDIA

Love List

30 Eylül 2015 Çarşamba

Microsoft Açık Akademi…

açık akademi ile ilgili görsel sonucu

Bugün size, benim yeni öğrendiğim ve hemen kayıt olduğum bir akademiden söz edeceğim. Belki aranızda bilenler çoğunluktadır ama ben benim gibi bilmeyen birileri vardır diyerekten bu yazma gereği hissetim.
Sizde benim gibi yeni bir şeyler öğrenmeyi seviyorsanız ve bilgisayar, programcılık konularında kendinizi geliştirmek isterseniz hadi yazımıza başlayalım….

Microsoft Açık Akademi Platformu internet tabanlı bir eğitim programı sunuyor, yani eğitime başlamanız için herhangi bir programa gerek duymuyorsunuz internetiniz ve bilgisayarınızın olması yeterli. Sisteme öncelikle bir mail adresi ile üye olduğunuzda artık sizde akademinin eğitimini almaya başlaya biliyorsunuz.
Eğitim olarak Bilgisayar Programcılığına Giriş, Temel Programlama I-II Temel Veritabanı İleri Programlama & Nesne Yönelimli Programlama, Veritabanı programlama, Web Uygulama Geliştirme, Windows Masaüstü Uygulama Geliştirme, Windows 8 Uygulama Geliştirme, Windows Azure Uygulama Geliştirme eğitimleri mevcut . 
Ben bilgisayar Programcılığına giriş eğitime kayıt oldum. 
Eğitimler modül modül. Her modül de konu aralarında bazı testler yapılmakta. Modül sonunda ise genel bir test yapılmakta. 
Dersler sanal sınıf şeklinde, hoca ekran görüntüsü eşliliğinde anlatıyor, bunun yanında eğitimlerin yazılı halleri mevcuttur ve PDF dosyası şeklindeki bu dokümanları bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Ben daha ikinci modül de yeni başlayan ve konu ile ilgili fazla tecrübesi olmayan bir öğrenci olarak kaplumbağa hızı ile ilerlesem de bu eğitimi keşfettiğim için çok mutluyum. Bayağı şeyler öğrendim çünkü.

Daha detaylı bilgileri aşağıda Açık Akademinin kendi sayfasından aldım, ama daha detaylı bilgiler almak isterseniz açık akademinin sitesini ziyaret etmenizi şiddetle öneririm.

Açık Akademi neden var?

Bilişim, artık bir ülkenin her alanda rekabetçi ve başarılı olması için en temel değerlerden biri haline geldi. Bilişimde ilerlemenin ilk koşulu ise özgün yazılımlar ve üretken yazılımcılardır. Yazılım dünyası pek çok farklı kademeden iş gücüne ihtiyaç duyuyor. 
Öte yandan ülkemizdeki genç, dinamik ve teknolojiye ilgi duyan kullanıcıların sayısı oldukça yüksek. Türkiye, Windows Live Hotmail, Windows Live Messenger, Facebook ve cep telefonu kullanım oranlarında, dünyanın en önde gelen ülkelerinden biri. 
Açık Akademi e-eğitim alanında anlamlı ve pratik bir hizmet sunarak, hem Türkiye’nin dinamik bilişim kullanıcılarını aynı zamanda yazılımcı olmaya yönlendirmek, hem de bu konuda lisans eğitimi veya kurs olanağı bulamayanları yazılım mesleğine kazandırmak için kuruldu. Açık Akademi, Microsoft Türkiye tarafından gerçekleştirilen bir sosyal sorumluluk projesidir.

Açık Akademi neyi hedefliyor?

Açık Akademi, Microsoft Türkiye’nin "yeni ol, önde ol" felsefesinden hareketle bilişim sektörünün hatırı sayılır bir iş gücüne ulaşmasını, güçlenmesini, hangi yaştan olursa olsun ülkemiz insanının yeniliklerle daha ileride olmasını, katılımcılara yazılım alanına giriş sağlamayı, onları en yeni bilgilerle buluşturmayı ve daha ileri eğitimlere hazırlamayı hedefliyor.
 Bu amaca yönelik olarak, Açık Akademi’deki eğitimlerini başarıyla tamamlayan katılımcılar bir katılım / başarı belgesi alacaklar. 
Böylece meslek sahibi olma ya da mesleki gelişimlerini artırma yolunda anlamlı bir adım atmış olacaklar. Microsoft Türkiye bu doğrultuda, Açık Akademi’yi başarıyla bitirenlerin bilişim sektörüne giriş yapabilmesi için bilgilendirme ve işbirliği çalışmaları da yürütecek. Microsoft Türkiye’nin bir sosyal sorumluluk projesi olan Açık Akademi’de, katılımcılardan herhangi bir ücret talep edilmez ve eğitimlerinden ticari bir fayda sağlanması söz konusu değildir.

Açık Akademi'de hangi eğitimler var?

Katılımcılar, Bilgisayar Programcılığına Giriş, Temel Programlama I-II Temel Veritabanı İleri Programlama & Nesne Yönelimli Programlama, Veritabanı programlama, Web Uygulama Geliştirme, Windows Masaüstü Uygulama Geliştirme, Windows 8 Uygulama Geliştirme, Windows Azure Uygulama Geliştirme, Sanal Sınıf Eğitimleri, Ana başlıkları altında, farklı seviyelerde eğitim alabilecekler.
Açık Akademi projesi, yazılımcılığa ilgi duyan, bu konuya giriş yapmak ya da kendini bu alanda geliştirmek isteyen herkese açıktır. 
Yani Açık Akademi’den; hem yazılım geliştirmeye başlamak isteyenler, hem de profesyonel anlamda yazılım geliştiren ancak Microsoft teknolojilerini yakından takip etme imkanı bulamamış profesyoneller faydalanabilir.
Açık Akademi’ye katılmak isteyen adaylar başvurularının ardından, bir seviye tespit sınavından geçer. Herkes seviye tespit sınavını online aldıktan sonra kendine uygun olan seviyenin başlama günü ile birlikte eğitim almaya başlayabilir. 
Eğitim süreci 3 seviyeden oluşmaktadır. Katılımcılar, her seviyenin içinde mevcut olan modüllerin eğitimlerini alır, bitiminde de modül sınavlarına girer ve başarılarına göre diğer seviyeye geçer.
Sistem her kullanıcıya dışarıdan erişilebilecek bir katılım belgesi sunar. 
Mezunlar, bu projenin bitirme belgesine, CV’lerinde link olarak yer verebilir.
 Program süresince katılımcıların tüm sorularını yanıtlamak ve destek vermek üzere, yazılım profesyonelleri sürekli olarak danışmanlık hizmeti verir. Ayrıca canlı eğitim, seminer soru cevap seansları ve forum bölümleri de eğitimin sürecinin bir parçasıdır.

Daha detaylı bildi almak ve kayıt için tık tık
Sevgiler …

https://www.acikakademi.com

1 yorum :

  1. Merhabalar Blog Keşif Etkinliğinden geldim sizi takibe aldım Açık Akedemi ile ilgili yayınınız için teşekkür ederim.. Banada beklerim =)

    YanıtlaSil