SOCIAL MEDIA

Love List

10 Ağustos 2015 Pazartesi

John Frieda Saç Kökünden Başlayarak Yoğun Hacim Veren Sprey …


Kışın bir aralık John Frieda ürünlerina takmış durumdaydım. Saç tipime uygun olacağını düşündüğüm tüm ürünleri aldım desem ne abartmış nede yalan söylemiş olurum.
Para herhalde bir yerime batmıştı.
Bunun başka bir açıklaması olmaz çünkü.
İşte bu spreyi de o zaman aldım.
Kullandığım John Frieda ürünlerinin çoğunu yazıp sizlerle bu sprey yazısını niye bugüne kadar beklediğimi soracak olursanız; kendisini banyo dolabımın en arkasına gözüm seni görmesin diye fırlattığım için diye cevaplarım.

Galiba da bu cevap ürün hakkında ki yorumumu anlatmak için yeterli olur.
Saç spreyi kullanmayı pek, hatta hiç sevmem.
Ne öyle kazık gibi saçlar, elimi atsam saçıma yapışacak gibi…
Ama bu ürün hacim veriyor diyordu tanıtımın da, ürünü aldığım yerde ki satış görevlisi da saçı sert yapmıyor diyince almaya karar verdim.
Gelin görün ki saçımı çok sert yaptı hatta sabah sürüp çıktığımda akşama doğru saçları kurumuş ağaç dallarını andıracak şekilde, bir nevi çalı süpürgesi gibi yaptı.
Bir iki kere kullandım ancak hep aynı sonucu alınca, parada verdiğim için atmaya da kıyamadım, banyo dolabımın en arka gözündeki yerini aldı.
Ben memnun kalmadım, ama belki saç tipine uygun olan arkadaşıma iyi gelmiş olabilir.
Siz hangi saç spreyini kullanıyorsunuz, saçları sertleştirmeyen.
Benimle paylaşırsanız sevinirim…




Yorum Gönder