SOCIAL MEDIA

Love List

7 Ağustos 2015 Cuma

Isana Süt Proteinli Duş Kremi …


Blogumu takip edenler bilir, duş jeli/ kremi kullanmayı oldukça çok severim.
Banyo yaparken güzel koku kadar beni mutlu ve dinlenmiş hissettiren pek bir şey yok.
Zaten kozmetik anlamda er üründen vazgeçerim ama parfüm gibi güzel koku veren ürünlerden asla
Kendim hakkımda bu genel bilgileri verdikten sonra gelelim bugünkü yazımınız konusu olan ürüne
Bu ürünü, rossmandan almıştım, zaten ISANA ürünlerini satan başka bir mağaza yok, en azından ben bilmiyorum…
Isana ürünlerini genel olarak severim ve kullandığım çoğu üründen memnun kaldım.
O sebeple de bu duş kremini alırken tereddüt yaşamadım.

Sabun kokusuna benzer temiz bir kokusu vardı, alırken ki sabun kokusu benim en sevdiğim kokudur.
Ama banyo esnasında kullandığımda bu kokunun yoğun olmadığını keşfettim.
Cildimi yumuşak yaptı ancak diğer ürünlerden farklı bir yumuşaklığı da yoktu.
Üründen memnun kalmadım, felaket bir ürün diyememe ancak memnun kaldım da diyemem.
Orta karar bir üründü.
Fiyatı uygun olması ürünün artılarından, eğer yine Isana duş kremi alırsam başka bir çeşidinden yana kullanırım tercihimi diye konu rahatça özetleyebilirim.

Ürünün arkasında ki tanıtım yazısını da sizler iler paylaşarak bugünkü yazı sahnesinden çekiliyorum.
Mis gibi kokan bir gününüz olması dileği ile sevgiler…

Hassas ciltler için mükemmel bir bakım sağlar. 
Stiftung Varentest tarafından İYİ ile ödüllendirilmiştir. 
Yumuşak bakım kompleksi cildinizin ihtiyacı olan nem dengesini korur ve böylece kurumasını engellemeye yardımcı olur. 
Narin hoş kokusu günlük duşunuzu keyifli hale getirir.
 Duş keyfi sonrası yumuşak ve ipeksi bir cilt için Isana Vücut Losyonu veya vücut sütü kullanmanız önerilir. 
PH bakımından cilde dosttur Cilde uyumu dermotolojik olarak test onaylanmıştır.
Açıldıktan 12 ay içerisinde tüketilmelidir.

4 yorum :

  1. Isananın denediğim tüm ürünlerini bir yönüyle sevmişimdir.Bunu da denemek istiyordum.İndirimde sans veririm.Sana bögürtlenli olanını öneririm.Kokusu çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir daha ki rossman alışver listesine eklendi bile :)

      Sil
  2. 12 aya kalmaz ki bu cici şeyler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede , zaten biz 12 ay bekleyen birileri olsak blogger olamazdık değil mi

      Sil