SOCIAL MEDIA

Love List

14 Temmuz 2015 Salı

Hakkımda Bilmediğin 11 Şey ... Tabii Yazımı Okursan Hakkımda Bileceğin 11 Şey ...

 

Bugünler mim günlerim galiba , yine bir mimlen karşınızdayım.Bugüzel projeye beni davet eden, yeni tanıdığım sevgilir blogger arkadaşım betül e çok teşekkür ederim . 

Hadi başlayalım, benim biraz daha yakından tanımak isterseniz buyurun okumaya….

1.       En sevmediğin özelliğin / özelliklerin…
İnatçı olmam ki bu bazen benim için olumluda oluyor çünkü asla pes etmemi sağlamasa da zaman zaman zararını da gördüğüm bir özelliğim. Ama en sevmediğim özelliğim kesinlikle ok kinci olmam…

2.       Takıntıların var mı / varsa neler?
Eskiden bir çok saçma sapan takıntım olsa da, artık yok. Beni çok yorduğuna kara verdim böğle şeylerin. Herkese de tavsiye ederim.


3.       Yaptığın en çılgınca şey?
Yaşamaktan daha çılgınca ne olabilir ki…
4.       Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı?

Sürekli anlatmak istemsemde, otuzunu geçtikten sonra hayatımı tekrardan ve bambaşka bir hale getirip yeni bir meslek yeni bir hayat kurmam kolay olmadı.

5.       Morali bozukken kendini neşelendirmek için yaptığın bir şey var mı?
 Uzun yürüyüşlere çıkarım, deniz kıyısında. Param varsa ise alışveriş yaparım.

6.       Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim dediğin bir ünlü var mı?( Türk / yabancı fark etmez)
Yok. Ünlü ünsüz fark etmez hiçbir erkeğinde buna değeceğini düşünmüyorum.

7.       Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı ( obje, hareket, kişi vs her şey olabilir )
Dualı kolyelerim var.

8.       Hayalindeki meslek ve nedeni… 
Yok, hayalimdeki mesleği zaten yapıyorum ama hayalimdeki meslek hayalimdeki gibi değilmiş onu anladım.

9.       Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne?
Ağda….

10.   En sevdiğin filmler…
Hero, İyi kötü çirkin , Rüzgar gibi geçti…

11.   Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
Bir milyon dolar ister misin? Evetttttttttttttttt.

Peki ben kimi mimliyom???

Her mimde mimlemesem olmaz değdim buralı olmayanlar lokali

Tatilde kendisini kıskanarak izlediğim sevgili kelebeketkisi







Sevgiler ....


7 yorum :

  1. Mim okumayı seviyorum :)
    Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. aaaa ben tam bunu yapıp seni de mimlediydim ama yayınlamadıydım. güzel olmuş valla bu sorular. yalnız düşünüpte ağdayı bulamazdım ben oysa gerçek yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan sonraki yaptığım mimde seni de mimledim şeker yarın veya bayramda yayınlarım artık yaptım bekletiyorum , sanki çayda demlemeye bıraktım ..... komiklik olsun diye yazım ama yalanda değil :) sevgiler seni özlemişim :)))

      Sil
    2. sen gel de mim de, ben uçar gelirim can ♥ ama bende özlemişim.. diğer paylaşımlarına ışınlanıcam şimdi benim blogta güncel yazılar çıkmamış.

      Sil
  3. Mim için teşekkür ederim canım geçtiğimiz günlerde yazmıştım blogda okuyabilirsin :) :*

    YanıtlaSil
  4. yaaa bu mim olayı gerçekten çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil