SOCIAL MEDIA

Love List

19 Şubat 2015 Perşembe

Urban Natural’s Argan Oil&Kreatin Saç Bakım Şampuanı ...


Bugün size taze taze bir yazı yazıyorum.
Nasıl mı ?
Banyo da az önce bittirdiğim bir şampuanın yazısını daha saçım ıslakken yazıyorum.
Şampuanın adı : Urban Natural’s Argan Oil&Kreatin Saç Bakım Şampuanı Kolay Kırılan Saçlar İçin Besleyici ve Kırılma Karşıtı Bakım
İspanyol isimleri gibi oldu değil mi?
Bu sıralar saç düzleştiricisini çok sık kullanıyorum ve buda saç uçlarımın daha kolay kırılmasına neden oluyor. Beni az da olsa takip eden herkesin bileceği gibi bitmek tükenmez bir saç uzatma caba var. Saç uçlarımın kırılması bu amaca sekte verdiği için kırılma önleyici bir şampuan kullanmaya karar verdim.

Çevremde ki çoğu kişi Urban ürünlerini kullanıp memnun kaldığım için bende bu şampuanı alıp kullanmaya karar verdim. Bu sayede markayı da denemiş olurum hem de dedim .
Genel bir yorumda bulunmam gerekirse ürün güzel.
Duştan sonra saç uçlarıma sürdüğüm aran yağı ile birlikte saç uçlarımın kırılıp yıpranmasını engelledi. Ama hangi ürünün etkisi daha fazla olduğunu bilmeyeceğim, çünkü ikisini hep bir arada kullandım. Kullandığım argan yağını da daha sonraki yazılarımda paylaşacağım.
Daha sonra tekrar alıp kullanır mısın derseniz rahatlıkla evet diyebilirim.
Ürün arkasında yazan tanıtımındakileri paylaşmasam olmaz diyerek;
Kolay kırılan ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir. E vitamini, doğal antioksidan ve Omega Yağ Asitleri bakımından zengin Argan Yağı içeren formüllü saçınızı nazikçe temizler, besler, güçlendirir ve korur.
·         Saç ucu kırılmalarının azalmasına yardımcı olur.
·         Saça canlılık ve hacim verir.
·         Saçı besler, parlaklık ve yumuşaklık kazandırır.
·         Paraben içermez
Bakım önerileri;
Islak saçınıza masaj yaparak uygulayın ve durulayın. Daha etkili sonuç içinUrban Care Natural’s Argan Oil serisinin diğer ürünleri ile bakımınızı tamamlayınız.
Bitkisel Keratin: Onarıcı Etki Teknolojisi
Saç yapısını desteklemek için geliştirilen Bitkisel Keratin İçeren özel formülü ile Urban Care Üürnleri saç telindeki yıpranma ve ısı/işlem kaynaklı çatlakları doldurarak saçtaki hasarı narmaya yardımcı olur.
Benden bu kadar…
Şimdi gidip saçlarımı kurutayım.
Sevgiler …



2 yorum :

  1. Bir denemek gerek o halde;)
    Takiptesiniz, sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. Bende saçlarımı uzatmaya çalışıyorum ancak saç rengimi çok sık değiştiriyorum, bu nedenle hep uçlar yanıyor.Benim kullandığım kremde bitmek üzere, bu ürünü hemen listeme yazdım :) mutlaka deneyeceğim :) Paylaşımın için teşekkür ederim :) takipteyim :)

    YanıtlaSil