SOCIAL MEDIA

Love List

16 Şubat 2015 Pazartesi

Kendime Aldığım Sevgililer Günü Hediyem ...


Genellikle bazı özel günlerde kendime de hediye almayı severim
Küçük ama beni mutlu edecek hediyeler.
Daha önce yazısını paylaştığım yeni yıl hediyem gibi..
Sevgililer günün de de bu geleneğim bozmadım ve kendime minik bir hediye aldım.
Yazılarımı takip edenler bilir, oje almayı sevip kullanmayan biriyim.
Ama bugün sevgililer günü, biraz müsriflik yapabilirim deyip aldım.



Fiyatı 3 Tl olması bunun müsriflik olmadığı anlamına gelmez bence, kullanılmayan bir şeye verilen her para bence fazla ama boşverinnnnn, kendime bu kadar kıyak geçeyim değil mi?
Rengini çok beğendim koyu yeşil, tam benlik.
Zaten uzun zamandır gözüm vardı ama oje kullanmadığım için almıyordum.
Ama bu 14 Şubatta dayanamadım …
İşte benim sevgililer günü hediyesi hikayem böyle.

Sevgi dolu bir dünyanız ve bu dünyada benimde olmam dileği ile;
Sevgiler …



1 yorum :

  1. Şaşırtıyorsun beni Bademim, ama renk çok güzelmiş. Güle güle sür :)))

    YanıtlaSil