SOCIAL MEDIA

Love List

16 Ocak 2015 Cuma

Organix Full Dolgunlaştırıcı Biotin &Collagen Kök Artırıcı Sprey


Bu gün size daha önce bu ürünü niye keşfedip kullanmadım diye dizimi dövdüğüm harika ötesi bir saç ürününü sizlerle paylaşacağım.
İşte karşınız da ; Organix  Markasına ait Full Dolgunlaştırıcı Biotin &Collagen Kök Artırıcı Sprey
 Organix markasını ben biraz geç keşlettim. Blogger arkadaşlarım sayesinde haberim oldu doğrusunu söylemek gerekirse. İlk önce şampuanını özellikle saç uzatmada etkili olan mor seriyi denedim. Yazısını daha yazmadım ama şu kadarını söyleyeyim memnun kaldım.Devamını yazımda …..Az sonra
Full Dolgunlaştırıcı Biotin &Collagen Kök Artırıcı Sprey i önce paylaşmamın nedeni ise bu ürünün on yıl önceki işlem görmemiş doğal saçlarımı bana geri vermesi. 
Benim saçlarım gür ve dalgalıdır. 
Ama zamanın olumsuz etkileri ve kimyasal işlemler sonucu o eski dolgunluğu pek kalmamıştı.
Organix markası eczanelerde satılan bir ürün ve ben eczanemde şampuanı almak için gittiğimde benim dikkatimi çekmişti. 
Kök artırıcı, dolgunlaştırıcı kelimeleri zaten bende algıda seçicilik oluşturduğunu itiraf etmem gerekir. 
Ama hemen satın almadım, saç köklerine sıkılan ve kalan ürünlere karşı biraz mesafeliyim, kepek yapar, kaşıtır diyerek. 
Ve böylece ürünle iki üç ay bakıştık. 
Fiyatı da ucuz değildi pek. 
Hemen atlayamadım yani...
En sonunda ise battı gemi yan gitmez, meraktan öleceğime alayım kullanayım dedim. Herhalde iyi bir günümde değildim ve her zaman ki rahatlama yöntemimi seçmiştim; para harcamak. 
Genelde bu durumda aldığım şeyler hep ipe sapa gelmez ve bir iki kere kullanıp çöpe giden şeyler olur. İşte o sırada bir mucize oldu ve bu harika ürünü, tüm tereddütlerime rağmen aldım.
 Ve bingo…
Müthiş bir ürün, dediğim gibi bana eski saçlarımı geri verdi. 
Dolgunluk ve doğal bir dolgunluk.
 Kök artırıcı özelliği için bir şey diyemeyeceğim, daha kullanmaya başlayalı o kadar uzun süre olmadı  çünkü.
Ürünü sadece banyo sonrası kullandım, aralarda uygulamayı tekrar etmedim ki gerekmedi zaten. Koktuğum gibi bir kepeklenme, kaçıntıda yapmadım.
Eğer sizinde bu yönde bir sorununuz varsa rahatça tavsiye edeceğim bir ürün.
Fiyatı pahalı evet ama değer mi derseniz kesinlikle derim.

Ürün üzerinde yazanları da sizlerle paylaşayım;
Biotin ve kolejen özleri, saç köklerine nüfus ederek saçların daha dolgun ve kalın görünmesini destekler.
En iyi sonuç için serinin diğer tamamlayıcı ürünleri ile beraber kullanın.
Uygulama; 
Temiz ve nemli saç köklerinize uygulayın. 
Extra volum için başınızı öne eğip, fön fırçası yardımı ile saçlarınızı kurutun.
 Gün içerisinde uygulama tekrar edilebilir.

Uyarı; 
Göz temasından kaçının, temas halinde bol su ile yıkayın.


13 yorum :

  1. Bu markayı ve ürünlerini oldukça merak ediyorum. Bende sanırım merakıma yenik düşeceğim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullandığım ürünlerinden memnun kaldım, saçın için doğru ürünü alırsan seveceğini düşünüyorum . sevgiler...

      Sil
  2. It seems to be a good product with biotin and collagen. I think I've never seen this in my country (or I'm a little distracted)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıt is so beautiful productss for hair especially with wavy hair ... ı hope one day you will try :))))

      Sil
  3. Biotin, saç için önemli bir vitamin. Cilt emdiği için kollagenle korumuş oluyor, sanırım. Kışın belki düşünebilirim. :)
    Saçların ışıldasın;)

    YanıtlaSil
  4. Saçım zaten çok çabuk uzuyor. E biraz seyrek saçlarım var ama olsundu daha kolay taranır :D

    YanıtlaSil
  5. How good does this product look !!!

    YanıtlaSil
  6. Ogx saç bakım ürünlerinden memnun kalıyorum genellikle. Bu üründe aklımda olsun o halde!

    YanıtlaSil
  7. Hiç denemedim bu ürünü benimde saçlarda kepek var bende her ürünü kullanamıyorum ama bunu merak ettim aklımda olsn.

    YanıtlaSil
  8. Dolgunluk ve beslenme açısından, Bu ürünü mü?, yoksa ogx bambu olan spreymi daha iyi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bambu spreyini denemedigim icin kaesilastirma yapamyiyacam ama bu urun guzeldi . sevgiler .

      Sil
  9. Bir erkek olarak bu ürün şampuanı kullandım çok memnun kaldım şimdi kafeinli şampuana başladım Ona yeni başladığım için henüz yorum yapamıyorum bambu olan Şampuan hakkında çok güzel yorumlar olduğu için onun spreyini kullandınız mı öğrenmek istemiştim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek yardimci olamadim ama ben tesekkur ederim . sevgiler

      Sil