SOCIAL MEDIA

Love List

20 Aralık 2014 Cumartesi

Landon Nashi Argan Deep Infusion Maske ...


Ekim ayında  gelen vanilya kutumun içinde bulunan Landon Nashi Argan Deep Infusion Maske yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum . 
Markayı daha önce bloglarda duymuş ve ürünler hakkında çeşitli yorumlar okumuştum.
Ama hiç deneme fırsatım olmamıştı ve açıkça söylemek gerekirse de merak ettim bir marka idi.
O sebeple vanilya kutumdan çıktığında çok sevinmiştim.
Gelen ürün 12 ml olduğu için çok önceleri bitirmeme karşın yorumunu anca paylaşma fırsatı buldum.

Gecikme için özür ….
Saçlar uçlarım  şampuandan sonra oldukça karışır ve açılmasında sorun yaşarım . Çoğu kremde pek fayda etmez. Bu esnada da saç uçlarım kırılır .
Bu sebeple yoğun maskeler kullanırım saç kremi yerine.
Ürüne gelince; Ben üründen oldukça memnun kaldım.
Hafta da bir iki kere kullanmanın yeterli olduğunu söylese de ben yukarı da belirttiğim şikayetlerimden dolayı ürünü saç kremi olarak kullandım  ve saçlarım çok kolay açıldı .
Daha sonra rahatlıkla satın alabileceğim ve benim gibi sorunlar yaşayanlara rahatça tavsiye edebileceğim bir ürün .

Ürün tanıtımında yazanları da paylaşıp yazıma son veriyorum ;
 Landon Nashi Argan Deep Infusion Maske : Yoğun nemlendiricisi sayesinde , çok kuru yıpranmış ve nemsiz saçlara derinlemesine bakım yapar . 
% 10 doğal ve organik özlerden üretilen Argan Yağı % 47.1 Omega 9 , % 33.8 Omega 6 ve yoğun miktarda E vitamini içermektedir. 
Yağlanma etkilerine ve kuruluğa karşı savaşır .
Mat , cansız saçlara ışıltı ve güç verir.
Anın da uzun süreli bir yumuşaklık sağlar 
.İşlem görmüş saçları hemen düzeltir.İnce telli saçlara hacim kazandırır.
İnatçı ve kalın telli saçların dolaşmasına engel olur ve kolay şekil almasını sağlar .
UV ışınlarına karşın , tüm saç tiplerini korur.
Hafiftir ve saçta kalıntı bırakmaz . Tüm saç tipleri kullanabilir.

Kullanımı : Saçın boy ve üç kısımlarına masaj yaparak uygulayın .
Etki etmesi için 3-5 dakika bekletin ve durulayın .
Haftada en az 2 defa kullanılmas önerilir


Sevgiler …..

Yorum Gönder