SOCIAL MEDIA

Love List

20 Aralık 2014 Cumartesi

Bir Süredir ...


Belki fark etmişsinizdir; bir süredir yoktum.
Nedenine gelince bilgisayarım bozuldu. Tamirdir filan deyince ancak bir şeyler yazma fırsatım oldu.
İlk önce blogumu ve sizleri çok özledim.
Bu süre zarfında yapılan yorumları sadece yayınladı cevap veremedim çünkü telefondan bloga girip bir ey yazmak benim için tam bir işkence.
Ama bugün hepsi ile ilgileneceğim :) Gecikme için kusura bakmasanız sevinirim.
Bu süre de fark ettiğim bir şey oldu. O da ;Bloguma girememek ; blogları takip edip yorumlar yapak benim için artık bir ihtiyaç olmuş . Sahi ben blog açmadan önce ne yapıyormuşum?
Ve bir kez daha iyi ki blog açmışım, sizleri tanımış dedim kendime.

Sevgiler ….

7 yorum :

  1. Umarım en kısa zamanda tamir edilir bilgisayarın ve daha fazla özletmezsin kendini.. Hoşça kal canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın alıyorum kısmetse bilgisayarımı :)

      Sil
  2. Canım maıl kutuna bakarmısın

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun diyeyim.Hayatımızın bir parçası artık değilmi bloglarımız evimiz gibi:)
    Hoşgeldin sefalar getirdin yeniden:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil