SOCIAL MEDIA

Love List

21 Aralık 2014 Pazar

2014 ün En İyi Çıkış Yapan Ürünleri ... Tabii Ki Benim Gözümde ...

Malum yeni bir yıl geliyor .
Bende bu yeni yıl gelmeden 2014 de keşfettiğim ve memnun kaldığım ürünleri toplu bir halde sizlerle tekrar paylaşmak istedim .
İşte benim 2014 de ki en iyi çıkış yapan ürün listem  ;


Ayak maskesi .
Ben çok sevdim ve özellikle yazın çok sık kullandığım bir ürün oldu kendisi .
yazısına gitmek için tık tık

 Sonunda çıkmayan göz kalemi buldum derken sevgili flormar ürünü satıştan kaldırdı .
Benim zaten maşallah dediğim yedi gün yaşar ....
yazısına gitmek için tık tık

Tek kelime ile muhteşem .
Hala denemediyseniz , bu ürüne bir şans vermelisiniz bence ...
yazısına gitmek için tık tık

Makyajım da devamlı olarak kullandığım bir ürün oldu.
yazısına gitmek için tık tık

Tırnaklarınızda kırılma sorunu yaşıyorsanız deneyin derim .
yazısına gitmek için tık tık

Saç bakımında vaaz geçemediğim bir ürün .
 yazısına gitmek için tık tık

Uzun süredir başımın belası olan sorundan beni kurtardı .
yazısına gitmek için tık tık

Benim listem böğle .
Peki sizin 2014 keşfettiğiniz en iyi ürünleriniz nelerdir ?
Sevgiler ...

2 yorum :

  1. Selülit jelini ben de aldım çok sevindim olumlu yorumladığına. Ayak maskesini de deneyeceğim.
    Siteni takibe aldım, bana da misafir olursan çok mutlu edersin:)
    zeyusanka.blogspot.com
    Sevgiler!

    YanıtlaSil