SOCIAL MEDIA

Love List

24 Kasım 2014 Pazartesi

Kendime ayırdığım zaman !


Sevgili miss tuti  beni mimlemiş .
 Mim ; Kendime ayırdığım zaman hakkında ...
Bakalım ne cevaplar vermişim bu güzel mim deki sorulara .

1.Yalnızken ne izler ne okursun ?


Yalnız olduğumda ben daha çok kitap okumayı severim .
Kulaklığımı takarım slow bir parça eşliğinde o sıralar ne okuyorsam , okuduğum tür devamlı değişir ruh halim gibi , ayaklarımı uzatır ve kitabın içindeki dünya da kaybolup giderim  dalarım ....
Hele bu yaz salanan koltukta aldım balkonuma , burada kitap okuması da ayrı bir zevkli idi .


2. Kendine ayırdığın zaman ne giyersin ?

İşte bu soru beni benden aldı .
Soruya babamın bana bir zamanlar hitap ettiği şekilde cevap vermek istiyorum ;
Kızım yine hint fakiri gibisin ....
Eski bir eşortman altı , eskidikçe daha rahat oluyor çünkü .
Yine eski bir tişört .
Ve kalın mı kalın çoraplarım , çünkü bu ayakları ısıtmanın yolunu bir türlü bulamadım .

3. Kendine ayırdığın zamanda ki güzellik ürünlerin nelerdir ?


Kil maskesi .
Tek geçerim .
Ve herkese tavsiye ederim .

4. Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir ?

Ojeleri çok sevsem de, hele yeni çıkan rengarenkler olanları ,
oje sürmem .
Abdest alırken çıkarması zor olduğundan .

5. Kendine ayırdığım vakit de ne yer ne içersin ?


Sütlü nescafem ve sigaram .
Ne kadar zararlı olduğunu bilsem de ...
Seviyorum .

6. Aktüel en sevdiğin mum hangisidir ?

Mum sevmem .

7. Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin ?

Evet .
Zaman zaman kitabım , telefonumu alıp bir cafede oturup  kahvemi içip insanları izlerim .
En olmadı sahil de bir yürüyüş .
Galiba yalnızlığı seviyorum ben .

8. Tek başına sinemaya film izlemeye gider misin ?


Evet .
Artık yanımda birisi olmasını pek umursamayan bir yaştayım galiba .
Sevdiğim şeyleri sırf bir arkadaş bulamadığım için ertelemiyorum .
Hayat o kadar uzun değil dimi ?

9. En sevdiğin online shop ?

Online alışverişi pek sevmem desem ....

10. Eklemek istediğin bir şey var mı ? Kendine ayırdığın vakitte  daha neler yaparsın ?

Düşünürüm ...
Kendimi , hayatımı , gittiğim yolu varmayı istediğim yeri ...

Benden bu kadar .
Sevgiler ....

Kimleri mi mimledim işte listem .
Burdaki liste aklıma ilk gelen ve beni daha önce  mimleyen bloglar .
Yoksa yapmak isteyen herkes kendini mimlenmiş saysın lütfen ...






















9 yorum :

  1. Teşekkür ederim soslu bademcim :*

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda yapacağım mimi , teşekkürler Soslu Bademim :))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel demişsin, hayat beklemek için çok kısa. İnsan kafa dengi birini bulana kadar zaman geçiyor. Bense inatla doğru kişinin gelmesini bekliyorum, ahmaklığımdan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya :) belli bir süre sonra beklemiyorsun işte ben o noktadayım artık ....

      Sil
  4. Slm bloğumda yenı yıl hedıyelesme etkınlığı var beklerım sızıde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geliyorum şimdi , nazik davetiniz için teşekkürler

      Sil
  5. Cok tesekkurler soslu bademimm.yapacagim mimini hemen..

    YanıtlaSil