SOCIAL MEDIA

Love List

19 Kasım 2014 Çarşamba

İzi Shine Gümüş Parlatma Bezi ...


Bugün size farklı ama bir o kadar kullanışlı bir ürünü tanıtmak istiyorum.Ben gümüş hastası bir bayanım ve gümüşlerimi ne kadar iyi muhafaza etsem de, hava almayan poşetlerde saklarım çünkü hava ile temas etmesi kararmaya neden olur ,  zamanla kararmalarına engel olamam .



Bu ürünü tesadüf eseri BİM  marketinde Cuma günü gelen kampanyalı ürünlerin içinde buldum, bu bahsettiğim kampanya birkaç sene önceydi, fiyatı da gayet uygundu . Ben her zamanki gibi merakıma yenilip aldım ki iyi ki almışım üzerinden seneler geçmesine  rağmen hala kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün oldu.
Ürün etkisini resimlerle anlatmak daha iyi ve etkili olduğunu düşündüğümden kullanım öncesi ve sonrası resimlerini sizlerle paylaşıyorum.


Kutunun hakkında ürün hakkında yazılanlar ise ;
Yüzde yüz saf pamuktan üretilmiş olan İzi Shine, Gümüş mücevherat ve eşyalarınızı parlatmak ve karamalarını gidermek için özel olarak formüle edilmiştir.
Suya ve Temizlik Maddelerine İhtiyacınız Yok !
İzi Shine kuru kullanım için üretilmiştir. Gümüş mücevherat ve eşyalarınızı kullanım sırasında suya veya herhangi bir temizlik maddesine ihtiyaç Duymadan İzi Shine ile yavaşça ovalayarak parlatabilir ve kararmalarını giderebilirisiniz
Uyarı !
İzi Shineyi kullanırken ve kullanım sonrası temizlemek için kesinlikle su kullanmayınız. İzi Shine kullanım sırasında siyahlaştığında bile parlatmaya ve kararma gidermedeki etkisi devam ettirir.

Bu ürünü ben bir daha hiçbir yerde görmedim ; son söz olarak gümüş seviyorsanız bu ürüne de bir yerlerde rastlarsanız kaçırmayın derim .

Sevgiler ….



Yorum Gönder