SOCIAL MEDIA

Love List

8 Kasım 2014 Cumartesi

Bence Kış Kokusu ....

Kış Ayının İdeal Parfümleri

Arkadaşlar , daha önce de yapma istediğim ama benim özel nedenlerimden dolayı yapamadığım bir etkinliği bu sefer tamamlamak üzere başlatmak istiyorum .Etkinlik ise ; Bir konu belirleyip, başka blogger arkadaşlarımı konuk alıp hem onların konu ile ilgili yazılarını yayınlanmak hemde bloglarının tanıtımını yapmak


Şimdiki düşüncem dört haftalık , haftada bir tane olacak şekilde , bir dizi olsun ve konusu da bence kış kokusu ... diye başlayan ve kışın kullanmaktan zevk aldığınız kokuyu tanıtan  bol görselli bir yazı .


 Belki bu sayede bilmediğimiz çok güzel bir kokusu sizin sayenizde tanırız , belki de senelerdir aradığımız kokuyu bu yazılar ile birlikte buluruz , ne dersiniz ?
Yazı ile birlikte de bloğunuzu da tanıtan bir bölümü de eklemeyi unutmuyoruz.

Eğer İlginizi çektiyseniz soslubadem@gmail.com a maillerinizi bekliyorum.

Beni yanlız bırakmayacağınızı umarak , maillerinizi bekliyorum

Sevgiler ...

Yorum Gönder