SOCIAL MEDIA

Love List

23 Eylül 2014 Salı

The Balm Cindy Lou Manizar ve Allık Fırcası

Ramazan bayramında Gratis Bayram İndiriminden Bana Kalanlar adı altında bir yaz paylaşmıştım bilmem hatırlar mısınız ? Ürün yorumlarını ise daha sonra yapacağımı belirtmiştim. Ama daha sonra derken bir yıl sonrayı kast etmişim her hal biraz daha sabretsem diğer ramazan bayramına yazıyı anca yazacaktım ki kurbana yetiştim .Ne diyelim buna da şükür .Yazı için tık tık

Bugün ilk önce diğer bloglarda çok metini duyduğum ve almak için indirime girmesini sabırsızlıkla beklediğim The Balm Cindy Lou Manizarı yorumlamak istiyorum .


Ben çok beyaz tenli bir kişiyim , o sebeple aydınlatıcılar bende pek güzel durmaz doğrusunu söylemek gerekirse . İlk aldığımda Cindy Lou Manizar da bende pek hoş durmadı .

Bu durumu bilmeme karşın benim ürünü alırken amacım farklı idi .Bayramda akdeniz turuna çıkacaktım ve hemen yanan bir ten rengim olduğu için bronz tenimde güzel duracağını düşünerek almıştım . 
Ve bingo !
Tam da düşündüğüm gibi oldu ,  bornz tenimde hem aydınlatıcı hemde allık olarak kullandım ve de çok memnun kaldım .

Fırça ise gayet güzel , rahat sürümü var ve kılları çok ince .
İndirim döneminde kesinlikle kaçırmayı alın derim .

Sevgiyle ...




Yorum Gönder