SOCIAL MEDIA

Love List

24 Eylül 2014 Çarşamba

Giovanni Nutrafix Hair Reconstructor ; Aşırı Yıpranmış Saçlar İçin Yoğun Onarıcı Saç Maskesi

 
Bugün bir saç ürünü ile karşınızdayım ; Giovanni markasına ait olan aşırı yıpranmış saçları için yoğun onarıcısı.
Doğrusunu söylemek gerekirse ben bu markayı bilmiyordum ,
ancak blogları takip ettiğimde bu marka ve bu üründen haberdar oldum .
Yorumlar gayet olumlu idi .


Yazın deniz havuz ve güneş üçgeninde saç uçlarımda aşırı bir yıpranma olunca ürünü aklıma geldi ve alıp denemeye karar verdim . 
Ürünün kıvamı oldukça yoğun az bir miktar bile işinizi görebilir .
Ancak benim ellerim biraz bol kepçe olduğundan bayağı yoğun bir içimde kullandım. 
Gayet memnun kaldım , tavsiye edilen kadar varmış .
Hatta Gratis bayrama indirimde fırsattan istifade stok bile yaptım .

Ürünü  Gratislerde satılıyor .
Hatta ben alırken iki alan bir bedava kampanyası vardı ve iki adet maske ile deneme amaçlı şampuanını aldım.
Şampuanda fiyatına göre gayet iyi idi . 
Şu an hayatımın şampuanını bulmuş olmasam ( bunla ilgili yazımı da yazacağım yakın zamanda ) alıp kullanabileceğim bir ürün. 
Çok önceleri kullandığım bir şampuan olduğu için resmini çekmek aklıma gelmedi .
 Buyüzden gratisin sitesinde ki resmini koydum .

Marka hakkında genel yorumun denediğim ürünlerden gayet memnun kaldım . 
Bir şansı hak ediyor. 


Sizin denedğiniz Giovanni ürünü var mı ?
Sevgiler ...




5 yorum :

  1. Saçlarım çok sorunlu ,şu ara indirimler olacak sanırım .Hemen denemem gerek ,teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  2. Daha dün araştırmıştım bu maskeyi :) Saçlarımın bu aralar yoğun bakımlara çok ihtiyacı var. Bayram indiriminde alacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  3. Benimde denemem lazım bu maskeyi..

    YanıtlaSil