SOCIAL MEDIA

Love List

23 Eylül 2014 Salı

Eylül Ayı Avon Alışverişim : Surrender Edt ve White Lily Banyo Köpüğü

Gecikmiş postaları toparlayıp yazmaya başlayınca geçen ay aldığım avon siparişlerim geldi aklıma . 
Surrender ... 

Tek kelime ile bayıldığım bir parfüm özellikle kış aylarımın vazgeçilmezlerinden biri , bu sebeple indirime girdinde kaçırmam stoklarımı sağlam tutarım . Çünkü bir aralık Avon bu parfümü kaldırmıştı ki  o sinir ile ben hiç bir avon ürününü almama kararı verip uygulamıştım .
Taa ki parfümü tekrardan kataloğa koyup satışını başlatana kadar.
İşte benim bu parfüme bağlılığım o derece , hatta ben bu parfüme başlı başına bir yazı yazmalıyım deyip burada yazıma nokta koyuyorum.

Kampanyada parfüm ile birlikte aldığında  White Lily Banyo Köpüğü 4 Tl ye geliyordu . Bugüne kadar hiç banyo köpüğü kullanmamış olmama karşın fiyatında etkisi ile almaya karar verdim .
 Kokusu güzel zambak kokusu seviyorsanız eğer . T
ek bir sorun var ki o da çok önemli değil banyo köpüğü olduğu için çok köpürüyor Bunu da normalde kullandığım duj jeli miktarının yarısını lifime dökerek haletim . 

İkisine toplam 35 Tl verdim .

Bu arada prizimde her resimde çıkmış . 
O zaman yazılarımın sonunda sorumu şöğle sorayım sizin kullandığınız priz markası nedir ?
Memnunmusunuz ?


Sevgiler ...



Yorum Gönder