SOCIAL MEDIA

Love List

8 Temmuz 2014 Salı

Rimel Kolleksiyonum ...

BU resimde gördüğünüz rimeller şu an benim kullanmış olduğum rimeller .Tek tek resimlerini çekip görsellerini paylaşmak istedim.
İlki ; Avondan Mega Effects Mascara ; Kullanımı zor gibi görünüyorsa da alışınca kolay hiç zorlanmadım . Kirpiklere volüm vermiyor ancak oldukça uzun gösteriyor ,kirpiklerinizin uzun gözükmesini istiyorsanız tavsiye ederim.
İkincisi ;Get Big ! Lashes Volume Boots suya dayanıklı maskarası ; volum vermesi başarılı özellikler fiyatı ile karşılaştırıldığında . Ancak suya dayanıklı olduğundan makyaj çıkarmakta zorlandığım bir üründür.
Üçüncüsü ;Rimmel Scandal Eyes Lycra Flex Mascara günlük kullanım için fena olmayan ama rahatlıkla tavsiyede edemeyeceğim bir ürün .
Dördüncüsü ; Loreal Volume Millton Verdiğim para karşılığı elimde kalan sadece hayal kırıklığı .Beğenmedim.
Beşincisi ; Loshes go wild mascara ise essenceden aldığım sadece dış görünüşünü merak ettiğim için essenceden aldığım ama hiç güzel olmayan bir maskara sürüp sürmemek arasında bir fark göremiyorum .
Altıncısı ; Maybeline Colossal Volum Express Rimel alacaksanız ve eğer fazla bir para vermek istemiyorsanız Maybeelineye bakın derim . Memnunum ve tavsiyede ederim .
Yedincisi ise ; benim için klasik olan Max Factor 2000 yıllar geçsede üzerine bir çok ürün denesemde yine son durağım bu rimel oluyor . ( Başka bir şey dememe gerek yok sanırım ).
Sekizinci ve son rimel ise ; She Make Up Mascara .Tamamı ile satıcının gazına geldiğim ve niye aldığımı anlamadığım bir ürün , memnun kalmadım .
Maskaralarımın toplu olarak fotoğrafı ile bu yazıma son veriyorum .Sevgiyle kalın.

5 yorum :

  1. Cidden koleksiyon olacak kadar varmış :D

    YanıtlaSil
  2. 1.resimdeki avonun rimelini merak ediyordum ve kullanımının zor olduğunu düşündüğüm için almadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o konuda için rahat olsun sürümü rahat

      Sil
  3. Rimeller benim hep ilgi alanıma girmiştir ancak nedense almakta da bir o kadar kararsız olduğum ürünler. Kirpiklerim kısa ve seyrek olduğu için 'işte bu benim rimelim!' dediğim bir rime çıkmadı henüz karşıma. Ama şu Max Factor 2000'i denemeyi düşündüm. :) Güzel yazı ellerine sağlık. :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yanlız benim kirğpiklerim gürdür eğer senin kirpiklerin kısa ise pahalı ama YVES SAINT LAURENT in rimellerini bir dene derim , benim arkadaşımda resmen kirpik yoktu ama bu marka rimelle kirpiği olmayan bir kızda kirpik oluyordu standlarında dene derim bir

      Sil