SOCIAL MEDIA

Love List

15 Temmuz 2014 Salı

Cupcakeli Mutfak Tablom Yerini Buldu ...

Ebruli günlerin cupcakeli mutfak tablosu çekilişine katılırken doğrusunu söylemek gerekirse pek de bir umudum yoktu , çünkü bugüne kadar çekilişte bir şey kazandığım görülmüş duyulmuş bir olay değildir.
Ama olmaz denilen oldu ve çekilişi kazandım . sağ olsun Ebru Hnm de hediyemi heme yolladı ve bende mutfağımda en güzel yer diyebileceğim yere astım .

Her şey için çok teşekkür ederim Ebru Hanım , tabloma baktıkça hep sizi hatırlayacağım

Ebru Hanımın bloğu için tık tık

6 yorum :

  1. Aaaaa görmüştüm bunu çok da beğenmiştim valla.Sana çıkmasına çok sevindim,bana çıkmış sayılır böylece:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi devrem istanbul geldiğinde gelirsin tablomuzun karşısında kahvemizi yudumlarız

      Sil
    2. İnşallah hayatım ne güzel olur:)

      Sil
  2. ahh bunu bende çok beğenmiştim, güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  3. Çok şekermiş :)
    Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil