SOCIAL MEDIA

Love List

7 Temmuz 2014 Pazartesi

Beyaz Kutum Geldi ; Çok Teşekkürler Yeşil - Mavi Bloğu

Hastalıkla geçen bir hafta sonundan sonra  ( işe de gitmediğim iki günü sayarsak ) masamda bir dosya ordusu ile karşılaştım . Anlaşılan yoğun ve strestli bir gün olacak diyerek çalışmaya başlamıştım ki ;

Bana bir kargo geldiği görevlice söylendi . Açıkçası bu yoğunlukla işle ilgili bir kargo olduğunu düşündüm ancak bu kadar büyük bir evrak kargosu da olmamalı dedim kendime ama kargoyu açmamla sevinmem bir oldu . Gelen benim beyaz kutumdu .
Paketi açtığımda mutlukla birlikte yaşadığım derin bir mahcubiyet duygusu oldu . Bu kadar güzel hediye için niye bu kadar zahmet ettin yeşil beyaz bloğunun güzel sahibesi ...

Kitaplarım çok güzel , Ebedi Mucize Kuranı Kerim kitabını bu akşam başlıyacağım hemen , Seninle yada sensiz kitabımı ise bayram tatilime saklıyacağım kısmetse ama baş uçu tariflerim kitabını hiç sevmedim , ben kilo vermek için canıma dişime takayım siz bana yemek kitabı yollayın . Ama bu haksızlık ...

 Kurutma makinem kutusu içindeki atıştırmalıklar ise benim kilo almamı isteyen dış mihraklarca konulmuş olmalı.( Yiyecek resmi koymama prensibimden dolayı resimlerini koymadım )

Kargo Bursadan gelirde havlu olmaz mı ? İki güzel havluyu çeyizime koydum . Tespihi ise ramazanda hemen kullanmaya başlıyorum .
Nazar Boncuyu ise bloğuma ve blogger olup emek veren herkesin bloğuna olsun .

Bu güzel günlerde öğle mutlu oldum ki şerifecim beğenmemek diye bir şey olamaz , zahmetin  için çok teşekkürler .


 Yeşil Mavinin Bloğu için tık tık

Tüm bu güzelliklerin içinde buna vesile olan Hazalcıma , iyi ki varsın ve iyiki böğle bir etkinlik düzenledin , başka etkinliklerde bekliyoruz bu arada , bloğu için tık tık





5 yorum :

  1. Devrem hayırdır,çok geçmiş olsun..Ve güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devren ölümden döndü deniz nerelerdeydin , düşük şeker komasına girdim .. vasiyetimdir bana bir şey olursa bloğ sana emanet :)

      Sil
    2. Allah korumuş valla,çok üzüldüm:(
      dikkat et kendine,buralarıda merak etme soslu bademi kimselere yedirmem:)))

      Sil
  2. Canım blog arkadaşım iyi günlerde kullan hepsini :) iyi ki tanımışım seni, yüzünü biraz güldürebildiysem başarabilmişim demektir

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim ama bak böyle sizi görüncee :)

    YanıtlaSil