SOCIAL MEDIA

Love List

6 Haziran 2014 Cuma

Yver Rocher Anti - Chute : Saç Oluşumunu Destekleyen ve Dökülmeyi Engelleyen Serum



Bugün size bahsetmek istediğim ürün Yves Rocher Saç oluşumu Destekleyen ve Dökülmeyi Engelleyen Serumu ;2014 Ekimi gibi başlayan ve çok yoğun olarak devam eden saç dökülmemi öncelikle mevsimsel diye dikkate almadım çünkü bahar aylarında saç dökülmesi bende hep olurdu , belli bir süre sonra dururdu.Ama bu sefer böyle olmadı ve saç dökülmem bırakın durmayı artarak devam etti hatta kafamda açıklıklar bile olmaya başladı bu sıralarda saç dökülmesi ile ilgili bir çok ürün kullandım .Fakat bu ürünlerin pek bir etkisini görmedim Hatta ciddi bir para ödeyerek Loreal Professinnel Expert Serie Power Repair B yi bile kullandım , bu ürün için ayrıca yorum yazacağım , Loreal bende yeni bir çok saç çıkardı ama dökülmeyi engelleyemedi . (şimdilik ürün hakkında bu kadarını söyleyeyim )Kelliğe doğru adım adım ilerlerken Yves Rocher markasının reklamını gördüm , daha önce hiç kullanmadığım bir marka olmasına rağmen hakkında hep güzel şeyler duymuştum ve de her ürünü denediğim için bu serumları da denemekte sakınca görmedim nasıl olsa kaybedeceğim çok bir şey yoktu.





Bir kutuda 4 şişe serum ve bir pompası bulunmaktaydı.Bu şişelerde 4 bölme vardır ve her kullanımda bu çizgilerden birini bittirecek şekilde saç diplerinize yediriyoruz .


Ben ürünü gün aşırı banyo yaptıktan sonra temiz saç diplerime dökülmemin yoğun olduğu bölge başta olmak üzere sıkarak yedirdim . Oldukça sıvı bir ürün sıktıktan sonrada hafif bir masaj yaparak diplere iyice nüfus etmesini sağladım.Bu şekilde bir ay kadar kullandım .Ürün oldukça iyi geldi bana saç dökülmemi kesti ve yeni saç çıkardı . Benim aldığım zamanki fiyatı 70-80 Tl çivarıydı .Kullandığım bu kadar ürün içinde bana en iyi gelen buydu ve saç dökülmesi olanlara denemesini önerebileceğim bir üründür .
 
 



Frmanın nternet sitesideki reklamı ;1 ayda saç dökülmesini durdurun!
İçeriğindeki Organik Beyaz Acı Bakla ve Çentiyan Kökü özü sayesinde saç köklerinin nefes almasını engelleyen sebum salgısını azaltır ve saç diplerindeki kan dolaşımını hızlandırır. Saç dökülmesi durur, yeni saç oluşumu artar.
Saçlarınız gözle görülür bir şekilde gürleşir. Canlılığını ve gücünü yeniden kazanır.
Saç Dökülmesini Engelleyen Şampuan ile birlikte kullanmanız önerilir. 1 aylık bir kürdür, içerisinde herbiri 1 haftalık kullanım için 4 ampul bulunur. Banyonun hemen ardından saç diplerine yedirerek uygulayınız. 






23 yorum :

  1. Merhaba yorumunuzu okudum ve oldukça dikkatimi çekti diyebilirim. Bende de aynı şikayetler söz konusu. Sarımsaklı şampuan gibi aktardan aldığım birçok şampuan kullanım. Ama saçlarımı dökülmesinin engellenmesi bir yana bir de saçımı keçe keçe yaptı. Bukleli saçlarım bir Tuhaf oldu. Abartmıyorum saçlarım cadı silaya döndü:)) bende serumu araştırırken sizin yorumunuza rastladım. Acaba bu serum u kullanmalı mıyım. Birde şampuanıyla birlikte mi almalıyım. Bu ürün ve kullandıysanız şampuan sizde Keçeleşme sertleştirme yaptı mı? Tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  2. Bende sarmısaklı şampuanda aynı sorunları yaşadım .bu ürünü ben şampuanı ile aldım ama şampuan sart değil bence.keçeleşme vb yapmadı serum şampuan konusunda yazdığım organix sampuan yorumlarıma bakmanızı öneririm çünkü benimle aynı yolda yürüyorsunuz en azından saç bakımından birdd bugün paylaştığım marjinal profesyonal argan yağ tek kelime ile müthiş . Umarım yardımcı olabilmişimdir .kullanırsanız eğer yorumunuzu beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok faydalı bir yazı olmuş emeğinize sağlık, blogunuzu yeni kesfettim takipteyim artık ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Radyasyonla çalışan bir mesleğim var bu yüzden saçlarım çok dökülür. Serum kullanmayı hiç denemedim ama demir ve çinko hapları kullanıyorum ve bana epey iyi geldi. Serum olarak önereceğiniz bir markayı deneyebilirim :)
    Teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serum bana iyi geldi denemeni öneririm ama devamlı calıştığın ortamdan kaynaklanan dökülmeler varsa besin takviyesi daha iyi olur bence :) senin yaptığı gibi... sevgiler...

      Sil
  5. Bu serum bir ben de mi işe yaramadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo kimleri görüyorum, paylaşımlarımın altında senin yorumlarını görmeyi özelmiştim arkadaşım... malesef her ürün herkesde aynı sonuçu vermiyor :(

      Sil
  6. merhaba serumu kuru saça mi uygulayacak ıslak saça mi ıslak saça uyguluyorsak snra kurutabiliyormuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben banyo sonrası ıslak saça uyguladım, masaj da yaptım biraz. sonrasında ise normal bir şekilde kuruttum . sevgiler...

      Sil
    2. duş aldıktan sonra saçlarını kurut sonra serumu uygula çok faydasını görürsün ve tarayın saçlarınızı.

      Sil
  7. Kuru veya ıslak sürdükten sonra yağlanma hissiyatı oluyor mu ben bunu hangi üründe kullansam hissediyorum ??? Teşekkür ederim paylaşım için....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmadı, ben nemli saça uyguladım ve yağlanma yapmadı... sevgiler...

      Sil
  8. bu serumu kaç ay kullanıcaz kaç ay ara vericez bilgi verirmisiniz tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben komple seti kullandım ve bıraktım, bir daha kullanma ihtiyacı hissetmedim çünkü... serumların bitmesi bende, yanlış hatırlamıyorsam bir ay kadar sürdü ... sevgiler

      Sil
  9. Ben çok sevmiş ve yararlı bulmuştum bu serumu tekrar almam gerekiyor aslında:))

    YanıtlaSil
  10. serum gün aşırı kullanılıyo ama ben hergün duş alıyorum hergün mü kullanmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende her gün duş alırım, bu serumu ben gün aşırı kullanmıştım... sevgiler

      Sil
  11. serum gün aşırı kullanılıyo ama ben hergün duş alıyorum hergün mü kullanmalıyım?

    YanıtlaSil
  12. Saçlarım son 4-5 aydır o kadar çok dökülüyor ki bu tür ürünleri araştırmaya başladım ben de. Eskiden toka tutmazdı saçımı şimdi çok azaldı.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ben bu ürünü kullandım ve saçlarım sanki jöle sürmüş gibi oldu saçımı yıkadıktan sonra havluyla biraz kuruladım ardından masaj yaparak saç diplerine uyguladım ama neden böyle oldu anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizin gibi uygulamıştım ve böyle bir sorun olmamıştı. belki saçın dibi emmediği için olabilir, biraz daha az sürüp deneseniz ...

      Sil