SOCIAL MEDIA

Love List

2 Ağustos 2016 Salı

John Frieda Frizz Ease Glossing Mist Finishing Spray


Etrafımdaki kızlarda  parıl parıl parlayan saçlar gördüğümde çok imrenirdim , hatta aramızda kalacak ise birazda kıskanırdım .Daha önceleri banyoda durulama esnasında kalan çayları bir şişede biriktirerek saçımı yıkardım , aklınızda bulunsun bu da oldukça etkilidir , ama gel gelelim serde tembellik mi var nedir veya iş hayatının koşturmasından mıdır bilemiyorum bu kürü artık yapamaz oldum .
Bu sorunumu bir arkadaşımla paylaştığımda bana John Fridanın bir spreyi var , parlatıcı , süperrr bir ürün , mutlaka al dedi . Jojn Firda ürünlerini beğendiğim için ürüne bir şans tanımaya karar verdim .Gratiste ürüne bulup incelerken yanıma gelen satıcı hanıma ürün nasıl diye sorduğumda bu tarz ürünlerin içinde piyasadaki en iyi ürün olduğunu söyledi .
Ürünü kullanım şeklim ise ; Banyo sonrası veya dışarı çıkmadan önce kullanıyorum ve saçıma fönden yeni çıkmış bir parlaklık veriyor .Ürünü alırken ki korkum saçımı yağlandırır mı ki  olmasına karşın saçımda hiç kalıntı bırakmadı .
Bu tarz ürün arayanlara tavsiye ederim .
Fiyatı ise 24 Tl idi ben aldığımda

Ürünün resmi tanıtımı ise söyle ;
John Frieda Frizz  Ease Serum Finishing Spray Parlaklık Veren Bitiş Spreyi
John Frieda %100 Parlaklık Veren Bitiş Spreyi
100% Shine Glossing Mist

Işığı yansıtıcı özelliği ile saça anında göz alıcı bir parlaklık sağlamaya ve saçı pürüzsüzleştirmeye yardımcı olur.  Özel formülü ile saçta yapışkan bir his ve yağlı bir görünüm bırakmadan saça yoğun bir parlaklık verir.  Her an, her yerde uygulanabilir.
  • Heran ve her yerde, tüm saçlara yoğun bir ışıltı ve parlaklık kazandırmaya yardımcı olur.
  • Hafif ve yağsız formülü elektriklenmeleri yatıştırmayı destekler.
  • Yağsız formülü saça ışıltı katarak görünümünü tazelemeye yardımcı olur.

4 yorum :

  1. Good to know that a great product
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    YanıtlaSil
  2. Интересный продукт! ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Nice post! Following you ♥

    ddalginanabeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil